• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jeanse

Jeanse

Detailing rookie
10 nov 2012
2
0
Beste leden,

Ik zal me bij deze even voorstellen, aangezien er zeer mooie producten hier te koop zijn en er zeer veel mensen ervaring mee hebben die ik graag te weten kom.

Ik ben Mike en rijd in een Zilvergrijze Polo GTI 6n2. Heb sinds vorige week mijn porsche wielen verkocht en daarvoor in de plaats zijn BBS RM gekomen.

Nou ik hoop hier iig veel te leren en eventueel ook iets te delen.

Gr. Mike

Thx allemaal,
Hieronder wat fotos van hoe mijn waggie erbij staat op het moment.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Enjoy!!

Een mooie kale r##t !

Wel wat werk om die velgen proper te krijgen zeker ? Kan je de binnenzijde ook poetsen zonder de wielen te demonteren ?

Is het in Nederland toegelaten om zo rond te rijden , zodanig dat de banden/velgen buiten je koetswerk komen ?

Nu lijkt het namelijk dat ze achteraan uit je auto steken :weetniet

(in BE mag dat niet dacht ik )

Die staat lekker laag, lijkt wel een hoovercraft zo op dat bladerdek :-)
Misschien een rare vraag hoor, maar vanwaar die uitstekende wielen? Is dat omdat je het er mooi uit vindt zien of kun je er harder de bocht mee door?