• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

johan stelt zich voor

johan

Detailing rookie
5 aug 2008
2
0
Poetsers !

Ik ben johan, 20 jaar oud en woon in vlaardingen ( zuid-holland )
Naast mn studie heb ik een bijbaan bij de opel dealer, wassen/poetsen van auto's en ja eigenlijk van alles !
En door mn ervaringen op mn werk ben ik me verder gaan verdiepen in het detailen. Waar k eerst niks ervan wist, ben ik vooral door veel te lezen op dit forum een stuk wijzer geworden wat betreft detailen.
Als ik dan zie hoe auto's soms afgeleverd worden8-()) zou je bijna denken dat een lidmaatschap op het forum hier voor sommige mensen geen kwaad zou doen:grinning:

Maar ik heb hier al veel geleerd door te lezen, en men is nooit uitgeleerd toch;) dus daarom dat ik me hier ook heb aangemeld. Een tijd geleden heb ik bij carclean mn eerste meguiars spullen besteld en dat is echt enorm goed bevallen, zowel de producten als de service ! Tot nu toe doe ik vooral de auto van mn pa ( een Altea ) en vrienden/collega's. Ik ben ook druk aan het sparen voor mn eigen voiture ( Corsa C of een Ibiza ) en tegen die tijd heb ik door middel van dit forum vast genoeg ervaringen om mn auto als een gek te laten glimmen ;)
 
Dankjewel allemaal !

Patrick, ik heb me daar wel eens aangemeld, maar ben er nooit echt gaan posten dus ik denk dat je me met iemand anders verward?

Het carclean forum ziet er erg gezellig uit dat is erg leuk ! Zo kan ik weer wat informatie krijgen over wat mn volgende aankoop wordt :grinning: