• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Johan

JLdK

Detailing trainee
26 okt 2018
9
25
Hallo iedereen, mijn naam is Johan en ik woon in Harlingen.
Sinds de aanschaf van mijn Volvo S60 een paar maanden geleden ben ik begonnen met detailen.
Inmiddels al zo de smaak te pakken dat ik al meerdere klanten heb en zelfs een garagebedrijf.
Het loopt zelfs zo goed dat ik naast mijn baan als brandweerman moet plannen om te poetsen!
Nu heb ik dit forum ontdekt en hoop ik met alle info die hier op staat, nog meer ervaring op te doen.

Groetjes, Johan
1540586160849.png
 
Welkom Johan! Tof dat je er nu ook al een beetje je werk van kan maken, gelijk ingeschreven dus bij de kvk?

Ja, wat mond-op-mond reclame al niet kan doen! Ik was al ZZP’er als “dienstverlener”, nu komt er alleen een dienst bij.
 
Welkom bij ons poetsclubje!

Eén vraag: als je spreekt over “klanten”, bedoel je dan dat je geld vraagt voor het geleverde werk en daar ook nog iets aan overhoudt per uur?

Ik sta in ons gebouw bekend als “detailer” en heb veel kandidaat “klanten” als ik het gratis doe. (“Het is toch jouw hobby!” :rolleyes:) Maar als ik een redelijke uurprijs zou vragen, denk ik niet dat mijn orderboekje gevuld zou raken...

Vandaar dat ik maar verder blijf werken als zelfstandig trainer :innocent: (en voertuigen alleen detail als echte hobby).

In elk geval wens ik jou veel plezier en succes toe met je mooie wagen en je business!
 
Laatst bewerkt:
Vlerk bedankt.
Ja ik heb serieus klanten (Garage/schadeherstelbedrijf, collega's, vrienden, vrienden van vrienden, ouders van school, af en toe belangstelling via FB of Insta).
ik vraag nog niet de hoofdprijs, maar hoe meer materiaal etc. bij komt, des te meer diensten er geleverd kunnen worden, dan zal uiteindelijk vanzelf de prijs omhoog gaan.
En inderdaad zijn er genoeg mensen die afhaken bij een redelijk prijsje, maar als ik dan hun "vervoersmiddel" bekijk, dan snap ik ook waarom (eens per kwartaal door de wasstraat o.i.d).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Vlerk
He! Nog een Harlinger! Welkom Johan, hopelijk knappen de auto's op straat nu wat op qua uiterlijk:yum Heb je een mooie locatie kunnen vinden om te detailen?
 
He Wouter, Jazeker een paar mooie locaties zelfs.. Een garagebox in aan de oude trekweg, brandweerkazerne VLB Leeuwarden en gewoon thuis natuurlijk (met goed weer uiteraard)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: RedCat
Kijk, dat klinkt goed! Thuis is het mooiste, maar net wat je zegt, nogal weersafhankelijk meestal... Ideaal om een mooie ruimte tot je beschikking te hebben!