Afgelopen zaterdag de FLEX PXE 80 mogen ontvangen! Was nog de enige aanvulling waar ik op wachtte. De prijs hield me lange tijd tegen maar door veel video’s te kijken toch overtuigd geraakt van deze polisher op accu. Wat een klein monster, wat een kracht en wat een kwaliteit. Ben al Lange tijd fan van FLEX door de Duitste kwaliteit daarom was de keuze ten opzichte van de concurrent ook niet gek. Hier ga ik de komende jaren veel plezier aan beleven.
En nu komt het, die apparaten komen tegenwoordig in een mooie box. Ik was al een tijdje op zoek naar stapelbare boxen die je vast kunt klikken en nu dus per toeval gevonden. Meteen maar werk van gemaakt, nu nog 6 stuks extra. Nu hebben de andere FLEX machines ook een eigen plekje.
Aangezien ik geen stickers had van de machines heb ik deze zelf maar ontworpen en thermisch geprint. Toen ik deze labels had geprint kwam ik tot de conclusie dat het wel heel mooi was dus heb het ontwerp ook maar doorgevoerd voor andere boxen en alle spray flessen. Wat een hels karwei was dit!
Voor de boxen duidelijk Per sticker omschreven wat in de box zit, passende afbeelding erbij en logo’s van enkele leveranciers. Voor de machines ook de backing plates omschreven met diameter erbij. Dit dus voor elke box gedaan, ongeveer 14 stuks pff.
Daarna labels voor de flessen. Duidelijke Titel en Omschrijving maar ook de meng verhouding erbij gezet. Gelukkig ben ik vormgever dus ging het mij redelijk snel af. Allemaal uitknippen en netjes recht plakken. Hyperfocus helpt op dit soort momenten wel haha!
Nadat ik alle labels had aangebracht heb ik alles weer netjes geordend en toonbaar gemaakt. Dat moet natuurlijk netjes!
Hierbij een aantal shots van het resultaat!