• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Joris presents...

osieke

Detailing rookie
19 dec 2009
23
0
Hallo allemaal!

Blijkbaar is het hier een gewoonte om jezelf even voor te stellen...dus bij deze respecteren we dat. :)

Ik ben Joris, 29 jaar en woon in Mortsel bij Antwerpen. Nog een Belg dus. :)^

Sinds kort rijd ik met een meteoorgrijze Audi A4 2.0 TDI 136pk met Multitronic. Het is weliswaar een leasewagen, maar ik zou hem graag in goede staat onderhouden. Van detailen ken ik weinig tot niets, maar enige tijd terug las ik op een Belgisch forum een how-to om je wagen op de correcte manier te wassen en te drogen. Dat deed me beseffen dat ik het niet zo best aanpakte (spons, zeemvel...jullie kennen het wel).

Nu heb ik al wat productjes aangeschaft en schuim ik her en der fora af op zoek naar informatie. Daardoor belandde ik bij carclean en met de recente group buy voor een foam lans, ben ik maar overstag gegaan en heb ik een eerste bestelling geplaatst.

Hopelijk leer ik hier nog een en ander bij!

Groetjes,
Joris
 
Welkom Joris! En zoals je wellicht ook gelezen hebt, worden foto's van de auto zeer gewaardeerd (ook als hij vuil is).;)
 
Welkom op deze forum site
Er is hier veel telezen over ervaringen van andere lief hebbers :)^
Maar pas op het kan verslavent werken :D

Lenn:)
 
Welkom Joris,
Tof dat er tussen de leaserijders nog serieuze autoliefhebbers zitten.
Er zijn er andere:bad
Er is inderdaad op deze site verschrikkelijk veel te vinden en te leren.
groetjes
 
Welkom hier op het forum Joris.
Tja zoals er al eerder is aangegeven zijn we idd wel een beetje verzot op foto's.

Dat het verslavend kan werken is Angelique een goed voorbeeld van rofl
 
welkom Joris,
Ik woon als het ware in je achtertuin. Fijn iemand te ontmoeten hier van mijn geboortedorp....euh stad.:)^

groetjes, Wim
 
osieke zei:
...Het is weliswaar een leasewagen, maar ik zou hem graag in goede staat onderhouden. ...

Welkom,

Jouw werkgever kan zich in zijn handen wrijven (Nederlands voor erg blij zijn) met zo'n werknemer. :ja :ja
Veel leesplezier.

Hans
 
Bedankt voor de reacties!

@corsawim: dat is inderdaad in de achtertuin! Kleine wereld blijkbaar $$)

Foto's volgen, maar hebben nu weinig zin vanwege de bakken sneeuw die hier uit de lucht vallen.
 
Inderdaag geen detailweer. Maar de kerstboom is de ideale gelegenheid om je collectie te laten uitbreiden....zo krijg je dit jaar misschien eend geen das:D
 
@mk-us : oeps die eend moet natuurlijk eens zijn.

Als ik "plastron" had geschreven ipv "das" had je het dan begrepen? toch goed gereageerd van je, vind ik:D