• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jouw mening gevraagd voor Monello: kies jouw favoriete sprayerkleur en laat je ‘trigger’ horen!

Welke sprayer past volgens jou het best bij de nieuwe stijl van Monello?

• Glanzend zwart

• Semi-transparant

• Matwit

• Matzwart

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.850
200
Berkel en Rodenrijs
Monello in een nieuw jasje, maar welke sprayer ‘triggert’ jou het meest?

De restyling van Monello is in volle gang. Nieuwe kleuren, frisse labels, een uitstraling die past bij waar het merk voor staat, maar wow, wat een klus is dat! Achter de schermen zijn we druk met keuzes maken, van de kleinste details tot de grote lijnen.

En ja… zelfs een sprayer kiezen blijkt een uitdaging. Je zou denken: simpel. Maar zet vier varianten naast elkaar en je merkt meteen hoe lastig het is.

Daarom vragen we jouw hulp!

Welke sprayer vind jij het beste passen bij de nieuwe stijl van Monello? Breng je stem uit en help ons die laatste, maar o zo belangrijke keuze te maken.

MatZwart.webp

MatWit.webp
SemiTransparant.webp
GlansZwart.webp

Matzwart past niet bij de matte midnightblue fles, wit ziet er gewoon heel goedkoop uit, glanzend zwart is ook niet verkeerd, maar vind ik toch minder goed bij de uitstraling van de fles passen. Ik ga er vanuit dat de functionaliteit en de kwaliteit (levensduur) van de sprayers voor alle kleuren gelijk zijn.

• Leuk
Reacties: RedCat
Uit deze vier kies ik voor semi-transparant. Dit past qua tint bij de letters op de fles, zonder dat het zo goedkoop aandoet als matwit. De zwarte sprayers staan ook niet verkeerd, heb hierbij geen voorkeur voor mat of glanzend.

De matblauwe fles is overigens een enorme upgrade :heart_eyes:

• Leuk
Reacties: Cordoba
Ik vind matzwart persoonlijk nog steeds de beste uit de 4. De hoogglans is ook wel mooi maar ga je vlekken op zien van je hand denk ik.

• Leuk
Reacties: bros
Op zich heb ik niet een specifieke voorkeur, het gaat er mij om en waarschijnlijk vele met mij, dat de kwaliteit goed en/of beter is. Niet dat je na 3x knijpen de sprayer naar de eeuwige jachtvelden hebt geholpen.

Maar als ik moet kiezen, dan ga ik voor semi transparant en matzwart.
De witte en hoogglans komen zo "in you're face" over.

Doorzichtig vind ik erg goedkoop ogen.
De witte past qua kleur wel mooi bij de tekst op de fles, maar denk dat die erg snel vies wordt.

Omdat de fles ook mat is, denk ik dat dat beter bij het totaalplaatje past.

Wit ziet er m.i. niet mooi uit en zelfs een beetje el cheapo. Alsof je er snel even een HG sprayer op hebt geschroefd.
Semitransparant is al wat minder erg, maar ik vind het niet passen bij de uitstraling van de fles.
Van de vier opties vind ik zwart dan nog het beste. Glanzend is wel wat chiquer, maar omdat de fles zelf al mat/satijn is past matzwart wellicht wat beter.

Ik neem overigens aan dat dit de enige vier opties zijn en dat er geen kleur is die dichter in de buurt van de kleur van de fles komt. En uiteraard: alles kan als je er maar voor betaalt, maar ik denk niet dat iemand zit te wachten op duurdere flessen omdat het wat meer stylish zou zijn.

• Leuk
Reacties: Cordoba
Als ik kijk naar m'n collectie sprayers blijven de zwarte het langst mooier. Wit wordt sneller vuil en lelijk. Ik stem in dit geval mat zwart.

Beide witte: ''Ik had nog ergens een oude sprayer liggen, schroef die er wel op.''
Gloss black: Netjes, maar staat niet bij het matte van de fles. (Misschien wél als de letters ook gloss waren o.i.d)
Matt black: Past bij de fles m..b.t. het matte. en geeft nog steeds een ''classy'' uitstraling.

Zelf gebruik ik graag vergelijkbare ''matte'' sprayers. Niet alleen omdat dit neutraal is, maar ook specifiek omdat het gedeelte wat tusssen duim en wijsvinger op de huid ligt mooit afgerond is. (Oude Monello-sprayers hebben daar een vlak stuk met haakse randen)