• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

juiste tijd tussen aanbrengen meerdere wax lagen

vonred

Detailing addict
9 jul 2009
17
63
51
Arnhem
Hoi allemaal,

Ik heb 2 waxen van Dodo ,de bleu velvet en purple haze.
Ik heb vorige week lime prime gebruikt en daarna in de blue velvet en getopt met purple haze.
Maar las iets over dat er 24 uur tussen moet zitten ,voor dat je de tweede wax laag aanbrengt?
Wat is de juiste tijd tussen het aan brengen van twee wax lagen?

Groeten Gert-Jan
 
Ik zou daar minimaal een uur tussen laten zitten. Voor zwaardere waxen zoals Supernatural en Sealants is het wel 24 uur. Ik heb laatste zelf eerst Deep Gloss Paint Sealant aangebracht en een paar dagen later pas Fuzion eroverheen gezet.
 
Hmm hoe dat ge da dan ? want na een dag ligt er toch wel weer dusdanig stof en andere vervuiling op je auto, neem je dit dan even af met (Spray & Whipe) o.i.d of was je eerst je auto opnieuw ?




Groetjes,
Sjors
 
@Dibbuz :dankje wel voor jouw reactie.
Dit is wat ik wou weten over de twee waxen van dodo:heart_eyes:

Maar hoe weet je nou of er een uur tussen 'mag' zitten of 24 uur tussen 'moet' zitten?