Hey ik ben Jeroen en heb overlaatst voor het eerst mijn civic gedetailed
Heb het eigenlijk via internet leren kennen. Toen ik op dit forum uitkwam en wat projectjes doorlas was ik verrast van de prachtige resultaten die jullie behaalden. Dus ik dacht dat wil ik ook kunnen dat lijkt me nog een leuke hobby aangezien ik zeer graag men auto goed verzorg.
Eerst had ik gewoon wat dodo juice shampoo en een delirium doek besteld en die bevielen me super!
Later heb ik deelgenomen aan een Meguiars detailing day. Daar heb ik toch wat bijgeleerd zoals machinaal polieren en nog tal van handige tips.
Tijdje geleden dan de grote bestelling gedaan hier bij de webshop
staat vooraf, toch redelijk wat krasjes:
begonnen met clayen:
Alles afgeplakt voor de zware werken:
Na 2 dagen hard zwoegen mag het resultaat er dan wel zijn gelukkig
En dan buiten eens gaan showen é
Grtz
Heb het eigenlijk via internet leren kennen. Toen ik op dit forum uitkwam en wat projectjes doorlas was ik verrast van de prachtige resultaten die jullie behaalden. Dus ik dacht dat wil ik ook kunnen dat lijkt me nog een leuke hobby aangezien ik zeer graag men auto goed verzorg.
Eerst had ik gewoon wat dodo juice shampoo en een delirium doek besteld en die bevielen me super!
Later heb ik deelgenomen aan een Meguiars detailing day. Daar heb ik toch wat bijgeleerd zoals machinaal polieren en nog tal van handige tips.
Tijdje geleden dan de grote bestelling gedaan hier bij de webshop
staat vooraf, toch redelijk wat krasjes:
begonnen met clayen:
Alles afgeplakt voor de zware werken:
Na 2 dagen hard zwoegen mag het resultaat er dan wel zijn gelukkig
En dan buiten eens gaan showen é
Grtz