• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kallisto stelt zich voor

Kallistoo

Detailing rookie
19 mei 2013
2
0
Hallo iedereen!

Ik ben Kevin en mijn nickname op diverse fora is Kallisto. Ik woon in Almelo en ik ben in mijn dagelijks leven voornamelijk bezig met programmeren, computers (hardwarematig) en/of met auto's.

Op dit moment ben ik 23 jaar (geboren in 1990) en ik heb mij aangemeld omdat ik meer wil leren over het autowassen en alles wat daarbij hoort.

Ik rijd in een Opel Corsa B GSI uit 2000, volgens mij de uitvoering die het meest compleet is (o.a. elektrisch verstelbare + verwarmde buitenspiegels, stuurbekrachtiging, klasse 2 alarmsysteem enzovoort).

Een oudere foto van mijn auto (de velgen zijn inmiddels zwart en wordt morgen verlaagd):

3af0b3ba-d566-410b-9b92-48ce06f05e70_zps7bdc3adf.webp

Note: de auto staat op de foto in een wascabine, maar ik maak de auto sowieso nooit schoon met de borstel!

De velgen zijn inmiddels professioneel gepoedercoat (hoogglans zwart) en deze worden morgen gemonteerd, samen met een schroefset om de auto te verlagen (ik zal z.s.m. foto's plaatsen).

Ik heb nog plannen om de auto verder wat te verfraaien, maar een auto is nooit helemaal "af" als er over de hele auto nog "swirls", krassen en deukjes zitten.

Volgende week word ik geopereerd aan mijn schouder waardoor ik helaas zelf niets aan de auto kan doen, maar in deze periode kan ik me mooi inlezen.

Zelf heb ik nog nooit betere producten aangeschaft om mijn auto mee schoon te maken. Ik heb nooit de stap gezet om duurdere producten aan te schaffen en ben daarom nog niet helemaal overtuigd.

Wél heb ik een betere hogedruk-reiniger aangeschaft en enkele andere schoonmaak-producten zoals transparante emmers, goedkopere microvezel doekjes enzovoort.

Ik hoop dus ook mensen te kunnen ontmoeten die me wegwijs kunnen maken in deze producten zodat ik overtuigd kan worden van hun kracht(en).

Wanneer er vragen zijn hoor ik ze graag, ik zal ze z.s.m. (proberen te) beantwoorden.

Groeten Kevin

Welkom Kevin, die verlaging is een goeie zet, want het lijkt op de foto net of er 10 inch wieltjes onder liggen.
Veel plezier hier op het forum.

Bedankt voor het warm onthaal! Ik ga me goed inlezen en voorbereiden zodat ik meteen aan de slag kan zodra mijn schouder is hersteld. Morgen zal ik even de foto van mijn auto updaten. Voor nu een goed weekend gewenst!