• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kalos van Erwin

erwin_1987

Detailing trainee
4 jun 2012
20
47
Ik heb me een hele tijd geleden voor gesteld en daarna eigenlijks niks meer gepost omdat ik aan het verhuizen was,
ik heb in die tijd ook wel wat gedaan en bij deze heb ik daar ook nog wel wat foto's van:

zo stond de auto destijds bij de dealer:
08970AD9-orig.jpg


inmiddels is ie verlaagd andere velgen, en zitten er mistlampen in:
A4ACB009-orig.jpg


en omdat het show off is nog een paar plaatjes:
DSCF0431.jpg

DSCF0401_zps5872e8e0.jpg

DSCF0430_zps3d447c09.jpg

IMAG0551_zps96d15070.jpg

Photo02-02-13102310_zps56980c4c.jpg


Dit gaat volgens mij allemaal vrij goed, stappen plan aangehouden en 2 emmer methode, echter is dit allemaal hand werk,
ik heb nu helaas de luxe van 2 motorkappen omdat in een deuk zit, ik wil graag machinaal gaan, ik heb wel een poetsmachine een ferm, lijkt op een haakse slijper, wel instelbaar toerental etc.
ik zal in het daarvoor bestemde deel eens vragen of ik hiermee uit de voeten kan door te oefenen op de extra kap.

Erwin
 
Eerst heb ik de auto afgespoten, daarna gewassen gold class meguiars met 2 emmer methode, daarna gekleit, en daarna meguiars step 1 Deep Crystal Paint Cleaner, daarna step 2 deep crystal polish, daarno poorboys natty's paste, en daarna quick wax van meguiars. wel alles met de hand aangezien ik nog niet weet hoe dat met de poetsmachine gaat.

Erwin
 
Respect! Je zal wel krampjes gehad hebben in je vingers.

En dat machinaal polijsten komt vanzelf wel. Alleen zou wel voor de zekerheid navragen of die Ferm polijstmachine wel echt geschikt is. Want te hoge toeren is niet fijn voor je lak en polijstpads.
 
Dankje en nee hoor niet echt kramp, rustig aan doen he.
en de ferm is wel in toeren te verstellen.

Erwin