• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kamikaze Collection

Nu ben ik wel heel erg, maar dan ook wel heel erg benieuwd hoe dit er nu voor staat
Helaas gaat mijn bron het niet importeren. Er worden door Kamikaze zulke absurde regels opgelegd, dat het totaal niet interessant is om het te importeren.

Zo moet er bijvoorbeeld verplicht voor 3000 euro per maand aan producten worden afgenomen door de importeur. Aangezien de afzet markt, met name in NL, niet dermate groot is om dit te realiseren, ziet degene er vanaf.
 
  • Leuk
Reactions: M3fan
Helaas gaat mijn bron het niet importeren. Er worden door Kamikaze zulke absurde regels opgelegd, dat het totaal niet interessant is om het te importeren.

Zo moet er bijvoorbeeld verplicht voor 3000 euro per maand aan producten worden afgenomen door de importeur. Aangezien de afzet markt, met name in NL, niet dermate groot is om dit te realiseren, ziet degene er vanaf.
Alleen al 3000 euro aan produkten afnemen? Wauw.... lekker absurd. Is dit een soort van "brand protection" wat ze toepassen? Het helpt hen alleszins niet om een afzetmarkt te creëren in de Benelux. Ze zullen op andere plaatsen wel genoeg aan de man brengen maar als je als merk wil groeien is dit toch wel niet de soepelste maatregel.. wel jammer want kamikaze en modesta zijn toch waardige alternatieven voor Gyeon..
 
Kamikaze wil zich een beetje onderscheiden, een meer exclusievere titel op hun label kunnen plakken. Ik wist wel dat ze regelmatig cursussen gaven aan hun importeurs. Zou me dus niets verbazen als je als importeur hier dus ook een verplichte bijdrage aan hebt incl het bedrag ervoor moet ophoesten natuurlijk. Maja al met al wat jammer aan de ene kant aan de andere kant is het natuurlijk gewoon te koop en merken wij niets van het hele gebeuren achter de schermen als consument.