• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw merk! The Collection microvezelproducten! Korting voor forumleden!

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.501
198
44

1663929243490.png

The Collection is de een premium microvezelproducent voor een betaalbare prijs uit Duitsland. Het bedrijf is opgericht in 2019 en richt zich voornamelijk op de productie van microvezelproducten van hoge kwaliteit. The Collection staat bekend om z’n scherpe prijs- kwaliteit verhouding en is om die reden in korte tijd uitgegroeid tot een succesvolle Duitse onderneming.

The-Collection_web.jpg


The Collection heeft een uitgebreid assortiment microvezelproducten. Washandschoenen, droogdoeken, handpads en een uitgebreid assortiment aan microvezelproducten voor diverse toepassingen. Daarnaast hebben we de nieuwste formule (en in-house ontwikkeld) microvezelwasmiddel van het merk!

Speciaal voor onze forumleden hebben we tot en met 2 oktober 2022 een mooie actie met 20% korting op het hele assortiment van The Collection zodat je goede start kunt maken met je eigen verzameling (pun intended :D) The Collection!

1663929342280.png


Gebruik hiervoor de kortingscode: Verzameling​

 
Sorry @Tim. Ik ga je toch teleur stellen. Vanavond even alle doeken bekeken en gesorteerd, en tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk wel genoeg heb :joy:
 
  • Grappig
Reactions: Tim en TWA
Ziet er allemaal super uit! Kende dit merk ook nog helemaal niet.

@Dibbuz is de donkerblauwe Twisted Dryer 50 x 60 cm toevallig hetzelfde als de Double Twistress van The Rag Company? Daar zou ik dan echt enorm blij mee zijn. Het is m'n favoriete droogdoek, alleen miste ik een leuk kleurtje.
 
@Heijneker Net even het magazijn ingedoken voor je.
Zelfde formaat, visueel dezelfde rand, voelt hetzelfde en het ruitpatroon die je ziet als je de doek uitvouwt zit ook in beide doeken.

Ik denk dat het dezelfde doek is maar ik kan er niet 100% zeker van zijn, is dat het niet dan zit er deze doek er echt héél dicht tegenaan.
 
  • Geweldig
Reactions: Heijneker

Door de hoogwaardige schuimkern kan hij meerdere keren worden gebruikt en voorkomt hij het overmatig gebruik van verzorgingsproducten of coatings.

Lijkt me niet verstandig om ze meermaals te gebruiken, zeker niet als je er een coating mee hebt verwerkt want ze worden hard en daardoor onbruikbaar lijkt me?

Laatst de Synco EVO gebruikt en beide applicators zijn een stuk stugger geworden.

Qua afmeting liggen ze beter in de hand dan de schuimen blokken waar je een suède doekje omheen deed :)