Eens met McSHine, de Natty's doe je daarmee echt tekort. De Natty's is een prima wax waar je een heel eind mee komt. Dan maar een keer of twee extra waxen per jaar. Er gaan wel 6 potten Natty's in 1 pot Shield en voor de glans denk ik niet dat iemand met een 50/50 op een motorkap het verschil in glans kan zien. Uiteraard zijn er genoeg die het geld overhebben voor net dat kleine beetje extra, zoals ondergetekende, maar voor het gros zal de Natty's of EX-P perfect voldoen. Het is echt niet zo dat verschil tussen Swissvax zo groot is. Die is echt minimaal.
Ik kan ook zeggen dat de Supernatural veel meer glans geeft dan een Natty's maar dat is gewoon niet waar, ik ben ervan overtuigd dat niemand op het oog kan zien of ik een Dodo, Natty's of SV wax op de Leon heb zitten. En toch kies ik voor een Dodo (Supernatural) in dit geval voor toch net dat kleine beetje extra en het gevoel wat ík er bij heb.
Ik kan ook zeggen dat de Supernatural veel meer glans geeft dan een Natty's maar dat is gewoon niet waar, ik ben ervan overtuigd dat niemand op het oog kan zien of ik een Dodo, Natty's of SV wax op de Leon heb zitten. En toch kies ik voor een Dodo (Supernatural) in dit geval voor toch net dat kleine beetje extra en het gevoel wat ík er bij heb.