• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kan ik een op de grond gevallen machinepad nog gebruiken?

AMG

Detailing rookie
26 mrt 2011
238
0
46
beste detailers
bij het droogzwieren van mijn nieuwe rode pad van megs is deze van de machine gevlogen.
nu is deze nieuwe pad ( eerste keer gebruikt) door de garage gevlogen en onder de werkbank beland.
de pad hing vol met stof en vuil , en ik heb ze een maal met de hand uitgewassen en een keer met home made padwasher.
met apc ingespoten en een uurtje in lauw water geweekt en uitgewassen en daarna terug gedroogd.
de pad ziet er proper uit volgens mij , maar is dit nog te vertrouwen of niet ?
best maar weggooien zeker ???:-& wat denken jullie ???

grtz johan

Uiteraard is niet meer gebruiken / weggooien het zekerst
Maar meermaals wassen en drogen moet genoeg zijn
Een optie is om 'm droog nog even in de droger te doen op de koud stand
Dan worden de eventuele vuiltjes er nog wel uitgeblazen

Hans

Ooit moest ik wekelijks de schuimen luchtfilters van een crossmotor schoonmaken. Wassen met benzine, met apc en noem maar op, de ultieme test kwam als ik dacht dat ze schoon waren. De luchtfilter ging aan mijn lippen en ik zoog krachtig door het luchtfilter. Pas als ik géén zandkorreltje meer tussen mijn lippen voelde was ik tevreden.
Misschien werkt deze tip op je pad?

@ AMG weggooien die pad.........liefst in mijn richting... :lol

Een bijna nieuwe pad zou ik persoonlijk toch echt niet weggooien hoor, wel al het mogelijke doen om ze proper te maken. :ja

ja dan zal ik ze proberen proper maken op die manier , thanks

@ virus , als het niet lukt in welke richting moet ik gooien:-b
grtz johan