• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kauwgom op lederen achterbank

LB

Detailing guru
Tester of Bling
4 jan 2009
1.817
123
48
Help!! Kom net aan op de camping. Nu blijkt mijn dochter ergens op kauwgom gezeten te hebben en daarna op de lederen achterbank van onze 2016 Volvo V60 Ocean Race.

Ik heb alleen spray & wipe bij en daarmee haal ik het er niet vanaf. Een warm vochtig doekje doet ook niet. Wil het eigenlijk ook niet 2 weken in een warme auto laten zitten. Help!!! Iemand tips?

IMG_7341.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Oei, niet leuk. Een korte zoektocht via Google levert een aantal oplossingen op. Onder andere pindakaas erover smeren, zou de kauwgom oplossen... Ik heb er zelf geen ervaring mee. Succes!
 
  • Leuk
Reactions: LB
Ik heb er geen ervaring mee maar wellicht kun je een lederspeciaalzaak aanschrijven?
Of iemand hier heeft een briljante ingeving..
 
Met een ijsklontje overheen wrijven tot de kauwgom hard is, dan pulk je het zo weg.
Er zijn ook van die busjes met perslucht (waar je o.a. het toetsenbord mee schoon blaast) verkrijgbaar. Lang spuiten en het wordt koud, hiermee bevries je de kauwgom en pulk je dan weg.
 
De pindakaas truc werkt!!!

Wel een beetje voorzichtig doen, want ik heb alleen pindakaas met stukjes. Het werkt echt. Geweldig!!
 
  • Leuk
Reactions: Juffer1