• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kennis maken T160

T160

Detailing trainee
9 mrt 2016
28
25
Hallo mede forum leden,

Zoals gebruikelijk hier zal ik me bij deze ook voorstellen. Ik kom uit het oosten des lands; Overijssel. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik voor de bandenwissel die er weer aankomt mijn zomervelgen goed schoon wil maken. Daarbij heb ik al veel informatie verzameld en wil inmiddels al meer gaan doen dan alleen de velgen. Ik zal beginnen met een goed handmatig stappenplan en wie weet word ik zo precies als de andere forum leden en zal ik ook over gaan op de meer geavanceerde methoden.

Vooralsnog ben ik veel aan het leren van alles wat gaande is op dit forum en wie weet kan ik ook kennis bijdragen in de toekomst.

Ik vind het tot nu toe in ieder geval een erg leuk forum en zal hier geregeld op blijven kijken.

Welkom, maar kijk uit. Het virus lijkt je al aardig te pakken te hebben.

Dank allen voor het warme welkom!

En @Seat_Freak: ja, als je toch bezig bent en hier leest hoe je het goed moet doen waarom dan ook niet inderdaad;) Hardenberg in Overijssel.

• Leuk
Reacties: Seat_Freak
Welkom hier en veel lees en detailplezier:) En ja als je velgen er super schoon uit zien moet je auto er natuurlijk hetzelfde bij staan haha;)

• Leuk
Reacties: T160