• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

martijnpoppen

Detailing rookie
11 jan 2025
4
15
Hoi
Ik ben Martijn woon in Apeldoorn en sinds 29 november in bezit van een BMW 320e

Hiervoor voornamelijk lease auto’s gereden die ik waste in de wasstraat. Mijn laatste auto zat dus vol met swirls (auw)

Mijn nieuwe auto wil ik dan ook goed behandelen en ga ik dus met de hand wassen.

Heb flink wat rondgekeken op het forum hier en besloten om eerst een grote bestelling te plaatsen met spullen van Monello.

Vandaag mijn eerste wasbeurt gedaan en was nog niet helemaal tevreden. Vandaar dat ik mij heb aangemeld om tips te vragen aan de mede forum leden.

Bijgevoegd wat foto’s van de auto

Bijlagen

• 3c389d6c-8be1-4cb9-a4fa-dd8c3c0c097b.webp
    3c389d6c-8be1-4cb9-a4fa-dd8c3c0c097b.webp
    319,5 KB · Weergaven: 13
  • IMG_2287.webp
    IMG_2287.webp
    171,1 KB · Weergaven: 12
  • IMG_2285.webp
    IMG_2285.webp
    157,8 KB · Weergaven: 12
Welkom op het forum Marijn. Als ik het goed zie op de foto's heeft de BMW een (half-?) matte lak? Een matte lak betekent dat je op moet passen dat je geen glanzende plekken creëert, er een YouTube filmpje van CC (CarClean) met aandacht speciaal voor matte lak, als ik het me goed herinner is het een CleanRiders filmpje.