• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

kenotek shampoo

crae

Detailing rookie
12 mei 2010
31
0
hallo allemaal, weet niet of deze vraag al eens is gesteld maar ik vind ze in ieder geval niet terug opt forum:) ik heb tot nu toe alleen maar shampoo van meguiars en van chemical guys gebruikt, maar zag laatst in een winkel in de buurt de kenotek shampoo staan voor een zeer schappelijke prijs, iemand ervaring met deze shampoo? en tast deze shampoo de waxlag aan? grtjs

Over het aantasten van de waxlaag, dat is al vele malen voorbij gekomen: Iedere shampoo zal bij overdosering je waxlaag aantasten, je dient je dus altijd te houden aan de dosering zoals aangegeven op de fles.

ah ok, maar ik dacht dat de ene shampoo nogal agressiever kan zijn dan de andere, en dat deze mischien bij de agressievere hoorde, toch bedankt! grtjs

Typisch gevalletje van luie mannen shampoo :roll
Instructiefilmpje met gebruik van de overbekende spons.
Eerst de dorpels, dan de achterklep :no

Sheeting en beading van een wax is vele malen beter dan van een shampoo
Voor de luie variant kan je net zo goed de Nano van Turtle nemen :-"

Hans

ah als ik het goed begrijp is dit dan de shampoo en wax in èèn. meende dat dit enkel shampoo was.

Nee Redcat wil wat anders zeggen.
Ga maar eens naar de site van kenotek en bekijk het filmpje over de shampoo.
Ik wist niet wat ik zag, mijn maag begon al te keren :-&

Ik heb een 2j geleden enkele producten van kenotek getest, en geen enkel product vond ik iets.

heb 2 produkten gehad van Kenotek, nml.
de Glasreiniger : deed zijn werk, tot ik spray & wipe gebruikte van PBW. Heb de kenotek dan maar meteen gedegradeerd voor de ruiten vn het huis. Ruikt ook zo typisch naar ruitenreiniger bwerk.

de shampoo : 1tje van 13 in een dozijn. Was niks mis mee, maar vergelijkbaar met valma en turtle. Ben dan BTBM beginnen gebruiken en de kenotek shampoo gebruik ik nu nog alleen voor de velgen (tot hij op is).

Heb een paar jaar terug eens een fles schildpad nano shampoo gehad als kado, maar dat glibberde best lekker over de lak.

ah sorry:) dan had ik dat fout begrepen! maar aan jullie reacties te zien niet de moeite om aan te schaffen, dan hou ik het bij meguiars en chemical guys!, bedankt!