• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kenotek showroom shine

Stijn

Detailing rookie
18 mrt 2009
25
0
Hallo,, ik heb dit product al een paar keer zien staan in de winkel maar weet er verder niets over. Volgens mijn broer is een een goed maar onbekend product. Want weten jullie van Kenotek?

http://www.kenotek.eu/nl/28/pro.html

greetz!

Ik gebruik het om na het wassen de auto nog een extra glans boost te geven..

Werkt goed

Het is wel kenotek, en dus hetzelde merk. We gaan hier ook niet voor elke SSR een ander topic openen, stimpy heeft hierin gelijk om het forum beetje netjes te houden.

Ik heb het topic in ieder geval even verplaatst naar het juiste deel. De Showroom Shine lijkt een detailerspray te zijn.

Hij stond nu in Merkdiscussie en dat is bedoeld voor een algemene discussie over het merk zelf.

Wat mij betreft kan/mag je voor een los product in het juiste forum een topic starten. Dus hij mag hier blijven staan (in forum Wax, Sealants en Detailersprays dus).

persoonlijk vind ik toch dat er weinig reinigende middelen in de showroom shine zitten hoor... Heel goed product om de wagen op te blinken en lekker zacht te maken, maar daar stopt het dan ook.

De laatste tijd krijg ik ook meer en meer klachten van mensen die doffe plekken krijgen door het gebruik van de showroom shine. Vooral op donkere wagens is dit het geval...
Des te meer als de lak iets of wat warmer is en het product niet goed uitgepoetst is. Spijtig. Zelf op mijn lichte lak heb ik er geen problemen mee...

Het lijkt me meer op een quick wax, dan op een detailerspray.