• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kevin20v - zal me ook even voorstellen

Zo na een lange tijd afwezig te zijn geweest, ben ik nu bijna klaar met het golf 1 restauratie/ombouw project en wil ik weer tijd gaan besteden aan het detailen van m'n auto's!

De cabrio heeft nu een werkende 210pk sterke Audi TT motor:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De Polo van m'n vriendinnetje heb ik ZELF uitgedeukt, ontroest en geel gespoten rofl

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

en de golf 4 staat er nog altijd netjes bij als dagelijkse auto:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Kijk eens wat een mooie reflectie w^^w
 
staan er allemaal heel mooi bij. Die golf 1 ziet er echt top uit, en een daily op air-ride, nog geen problemen mee gehad?
 
Je Golf I met nieuwe motor doen me denken aan filmpjes op youtube: Golfjes I en Corsa A met onwijs veel vermogen die het vervolgens opnemen (dragrace en Autobahn) tegen normaal gesproken veel sneller spul. Echt grappig om te zien!

Ben je zelf monteur? Want dit zijn m.i. alle geen klusjes voor een beginneling?
 
dank u!

@ Rodder: nee ik heb nu meer dan 60000km gereden met de luchtvering set, en nog altijd geen problemen mee gehad!

EDIT:

DKBM zei:
Je Golf I met nieuwe motor doen me denken aan filmpjes op youtube: Golfjes I en Corsa A met onwijs veel vermogen die het vervolgens opnemen (dragrace en Autobahn) tegen normaal gesproken veel sneller spul. Echt grappig om te zien!

Ben je zelf monteur? Want dit zijn m.i. alle geen klusjes voor een beginneling?

Ja is echt onwijs gaaf zo'n snelle golf 1! Ik moet eerst nog even naar de rdw voordat ik mag gaan rijden op straat, maar ik kan eigenlijk niet meer wachten!!

Nope ik ben IT-manager van beroep, en buiten de winterwielen voor zomerwielen wisselen had ik nog nooit gesleuteld (laat staan motorombouwen en spuitwerkzaamheden).

Alles goed uitzoeken, flink wat lef en dan gewoon beginnen en af en toe goede raad van wat vrienden kom je een heel eind!
 
Erg mooie wagen man! Is het een edition 25 of alleen zo uitgevoerd?

De laatste foto is gefotosoept I presume?
 
Dankje!! Deze golf 4 heb ik zelf ook omgebouwd, edition 25 koplampen erin, Amerikaanse R32 achterlichten erin, volledig R32 interieur buiten de stoelen die zijn van een 5 deurs gti. Auto is enkele jaren terug wel volledig overgespoten in een iets lichtere tint dan hij uit de fabriek komt.

Verder is er niets aan gefotosoept, deze foto's zijn gemaakt voor een tijdschrift en zijn zo uit de camera komen rollen.

Nog een interieur foto:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ik detail tot nog toe altijd nog met het handje en de lak is dan ook in een uitstekende staat! Ik ben momenteel wel aan het overwegen om de DAP500 aan te schaffen!