• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kew en Alto Foamkit past niet

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Ik heb op advies van jullie een foamkit gekocht van Kew en Alto, deze kreeg ik vandaag binnen. Ik zoch een foamkit die op mijn Black&Decker PW1400 pastte. Jullie gaven aan dat de foamkit van Kew en Alto moet passen. Helaas krijg ik de foamlans niet passend op mijn HD. Hij schuift wel in het spuitpistool van de HD, maar ik kan hem niet vergrendelen zeg maar, waardoor het water er bij langsspuit.

th_P3140008.jpg
th_P4210061.jpg


th_P4210062.jpg
th_P4210063.jpg


Op de foto's (klikbaar) zie je ook dat de aansluiting op het spuitpistool van de foamkit net wat langer is. Op het plaats links onder zie je rechts war de connector in moet, vervolgens draai je hem een slag en zit deze vergrendeld. Hebben jullie misschien tips?
 
Haha en dan zegt onze grote vriend Dibbuz op het Seat forum dat hij er samen met jou naar heeft gekeken welke kit op mn HD pastte :D

Pff had al een mixje van de SSF in het reservoirtje hmmm wat ruikt dt lekker naar kauwgom :ja
 
ik heb dus ook de Black & Decker PW1400K Plus aangeschaft. Hier zit een foam/opzetstuk bij. Is dat te doen of moet ik apart weer een opzetstuk kopen? zie plaatjes op google: KLIK
 
Nee ik die had ik er ook bij zitten. Ik heb het eens geprobeerd maar de zeep was heel snel op en ik had totaal geen compacte schuim. Misschien mooi voor in de container als je die wilt schoonmaken :ja
 
Dee nog niet, ik wacht op een connector die mij nog toegestuurd wordt om het werkend te krijgen. De foamkit is ook in te stellen en dat is dat foamding die je erbij krijgt niet. Tenminste bij ons, wij hebben hem 3 a 4 jaar terug gekocht.
 
oooooh, dan wacht ik wel tot er een connector beschikbaar is en komt de foamkit in mijn volgende bestelling. De foamkot die ik er bij heb gekregen is het ook niet instelbaar dus onveranderd. bedankt voor je info binnetie :)^
 
Hij is nu in de aanbieding, dan zet je bij de opmerkingen dat je wel een Lavor connector er bij moet heben. Dan komt ht vast wel goed. Carclean is een hele goede shop.
De foam die uit de foamlans komt is veel compacter, daardoor werkt het beter in op het vuil en kan het meer vuil mee naar beneden nemen wanneer het zakt. Dat foamding wat wij erbij hebben gekregen is niet compact dat valt binnen 2 minuten van je auto.

Succes