Ja die striping erop moet je van houden, de eigenaar van deze GT3 wilde uniek zijn tijdens een toertocht door Italie en d8 met deze add-ons als spiegels en stickers extra meerwaarde te geven aan het karakter van de toertocht. Omdat hij qua autoliefde in principe Italiaans is georienteerd heeft ie besloten om deze dingen te laten zitten.
Nog even wat antwoorden op de vragen:
@Leon: ja dat verbeeld je je, maar geel is ie wel. Ondanks de waanzinnige ruimte waarin deze GT3 stond geparkeerd werd mij vriendelijk verzocht geen plaatjes te kieken van alles wat zich verder op, aan, of in deze ruimte bevond. Ik was al blij met de goedkeuring voor de kiekjes zoals ze nu zijn gemaakt. Er bestaan immers klanten die niet willen dat hun auto op forums als deze worden besproken of geshowd, wat enigzins te begrijpen valt.
@Tha Bird: Ja de stickers zijn gewoon meegepolijst, niet met de Flex hoor, wel met de DAP500 en de 205.
@Dennis: ja die tegenstrijdigheid heb ik me ook wel is af zitten vragen. Daarbij moet ik wel vermelden dat dit de 3.0 was, met die polydinges erin. Ik heb ergens een artikeltje gelezen dat dit dus met 45 minuten kan worden verwerkt, zolang ie maar droog is. Maar na 20 minuten was dit al zeker het geval.
@Koeny: de Flex komt bij mij in principe nooit hoger dan stand 2,5. In dit geval was 1,5 al voldoende wat ongeveer 1300 toeren is.