• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kilometer teller plastic gekrast

Bonkel16

Detailing rookie
21 jan 2025
1
2
Dag allen,

Ik heb mijn Volkswagen polo laten reinigen. Op de foto is te zien dat plastic is gekrast, hebben jullie een idee hoe dit zou kunnen ontstaan en wat ik hier aan kan doen?

Alvast bedankt !

Bijlagen

• IMG_5422.webp
    IMG_5422.webp
    307,5 KB · Weergaven: 42
Welkom op het forum. ;)

Als dit vóór het reinigen nog niet beschadigt was, dan is degene die de boel 'gereinigd' geeft lomp geweest. Althans, als het dus daadwerkelijk beschadigingen (krassen/schaven) zijn. Als het (ook) vlekken zijn, dan is er een product gebruikt wat het kunststof heeft aangetast.

Beschadigingen in kunststof kan je schuren en/of polijsten.

Zit er ook nog niet wat restant van het gebruikte product op ?
Ik snap niet dat een auto poetser dit kan verprutsen ik bedoel hoe vies kan dat plastic zijn?
In principe is een beetje interieur/detailspray genoeg om het evt stof weg te halen maar dit soort bedrijven moeten daar blijkbaar op gaan harken met een soort schurend middel echt apart.