• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Klein, klein, kleutertje, wat doe je op m'n lak......?

Havanna

Detailing rookie
11 jun 2008
761
0
Nee dit is niet de nieuwste versie van het oudste kinderliedje ter wereld maar vanochtend helaas de bittere werkelijkheid :bad


Het slachtoffer in kwestie, dat rustig stond te ontwaken in het mooie ochtendzonnetje voor de deur...

P1080469.jpg





De "dader"...

P1080470.jpg





Het "moordwapen"...

P1080468.jpg





De verwondingen...

P1080475.jpg



P1080472.jpg





]-0 }:)w :klap :|~* ]-0 :|~* }:)w :weetniet meuh is dan vaak de eerste reactie, denk dat vele die mening wel delen hè.
Afijn, wat een 'rustige zondag' op de loungeset had moeten worden begon dus met het jankende geluid van de oh zo geliefde DAP500. Goedemorgen buren!!!



Plan de campagne...

Motor kap ff flink gewassen met Meg's Shampoo Plus, daarna ff kort gekleid met LT en de Dodo Gentle Grey.
De Menzerna's (zoals gewoonlijk weer ijzersterk aanwezig) dansten vervolgens hand in hand met de oranje LC pad over de kap van de Italiaanse Bella. Dat dit dansje zeer aanstekelijk werkte bleek wel uit het feit dat ook het echtpaar Black Hole en Zwarte LC-pad hun pasjes wisten te maken. De dirigent keek toe, en zag vervolgens dat het goed was ;)

De Italiaanse jury had wat kritieken over de afwerking, dus de flessen Proseco moesten nog heel even dicht blijven. Daarom liefkozend en zeer integer Bella ingesmeerd met wat Collinite 915. Dat dit de definitieve finish was op haar tere verwondingen werd bevestigd door de enorme glimlach en glans die ze daarna maakte. He....pffff....... toch nog een rustige zondag dan :party:


De resultaten...


P1080478.jpg



P1080479.jpg



P1080480.jpg





Later! ;)

P@rick
 
Geweldig werk kerel . Bij mijn Audi zitten ongeveer ook zulke krasjes . Moet ik ook nog even kijken hoe ik dat ga doen.:)^
 
Die verhalen .....machtig mooi gewoon zie het al helemaal voor me.....

Tja je eerste reactie kan ik me wel indenken, zou hier ook zijn, geweldig hoe je het opgeknapt heb gekregen..Top :)^ en dan nog zo'n humor hebben.....
 
8-()) Wow! Dat zijn nog eens lelijk krassen! }:)w Je hebt de kleine man toch zeker duidelijk bedankt voor zijn werkzaamheden?!

Het is in ieder geval weer prachtig weggewerkt! :cool:
 
Zalig verslag Havanna:D

maar ben wel onder de indruk op wat je met menzerna bereikt.
Zo gaan de SSR serie het niet lang uithouden.
 
De auto is er zeker van opgeknapt ja! Welk middel van Menzerna was het die je hiervoor gebruikt hebt?

En welke polish heb je op de dader gebruikt? :D
 
Waren de krassen voelbaar? Je zou eigenlijk niet verwachten dat je dergelijke krassen met de DAP kan wegkrijgen?
Wel mooi dat het is gelukt....

Er heeft me laatst iemand ook gevraagd om een paar krassen te verwijderen (Volvo XC90), maar heb nog niet het idee dat me dat gaat lukken. Vind het wel zeer interessant hoe je dit voor elkaar krijgt.

Gr.
René
 
Krassen waren amper voelbaar met de nagel, maar vreesde wel het ergste.
2 hits Menzerna Intensiv Polish (of voor het gemakklijke de Power Finish hè :p) en daarna de Nano Polish op een witte pad gaf uiteindelijk mooi resultaat op deze vrij zachte Alfa lak. Let wel, ik had last van lichte marring van deze combi, dus FF op een zwarte LC was een logisch vervolg en resulteerde in een strakke finish.
Krijg deze week een aantal zeer leuke en nieuwe producten waaronder een woolpad. Deze zou voor deze klus een aangenaam welkom zijn geweest ;)

Vind overigens dat er een beetje verwarring heerst of Menzerna nou wel of juist niet met een DAP te verwerken is. Wel dus al zou het met de rotery stukken sneller gaan.
 
Patrick,.heerlijk verslag om te lezen. Welke menzerna's heb je gebruikt?

edit: zie net je post. Heb je de nano polish wel eens gebruikt op een zwarte pad! geeft ook een erg mooie finish!
 
wat tim betreft mogen er meer kindjes met voorwerpen langs de autos lopen hihi, grapje, wat goed dat je de krassen eruit heb gekregen man.

wat de kinderen der ogen zien.... moeren de klauwtjes......