Hi Folks,
Weet niet of dit in het juiste topic staat maar kon zo niet snel de juiste vinden excuses als deze fout staat.
Vandaag hebben we gezellig met 5 man onze auto's liggen verwennen op een mooi geregelde locatie in Venlo.
Aanwezig waren @mboots @The Joy Of Detailing @RogerPassat & zoon en mijzelf.
Ten eerste chapeau voor Mboot voor het goede regelen van de locatie, vlaai en koffie top gedaan!
Nanolex had spulletjes gestuurd om te testen, denk hierbij aan polijstmiddelen, pads, shampoo en stickers/catalogussen.
Vandaag zijn we dus gestart om 10:00 en hieronder wat foto's ter impressie van de dag.
Aan de aanwezige leden, als je foto's hebben kunnen jullie die hier lekker posten
Hierbij de eerste foto's van dag:
Marco bezig met de Volvo, hoge druk reiniger en wassen met Nanolex pure shampoo
Vlaai
Cadeautjes van Nanolex, de catalogussen
Test producten, de polijstmiddelen van Nanolex
Spulletjes van Marco
Mijn spulletjes
Klaarzetten om te beginnen met de detail, ik heb mijne 2 keer gepolijst met Nanolex Heavy cut en 1 keer met de finish polish. Spiderpad, finish pad van nanolex samen met rupes en de dap 500
Passat foamen
Passat foamen
De passatjes lekker binnen gezet om zodat daar ook aan begonnen kon worden
Overzicht foto, haspel uitrollen en dan beginnen aan de civic en zilveren passat
Weet niet of dit in het juiste topic staat maar kon zo niet snel de juiste vinden excuses als deze fout staat.
Vandaag hebben we gezellig met 5 man onze auto's liggen verwennen op een mooi geregelde locatie in Venlo.
Aanwezig waren @mboots @The Joy Of Detailing @RogerPassat & zoon en mijzelf.
Ten eerste chapeau voor Mboot voor het goede regelen van de locatie, vlaai en koffie top gedaan!
Nanolex had spulletjes gestuurd om te testen, denk hierbij aan polijstmiddelen, pads, shampoo en stickers/catalogussen.
Vandaag zijn we dus gestart om 10:00 en hieronder wat foto's ter impressie van de dag.
Aan de aanwezige leden, als je foto's hebben kunnen jullie die hier lekker posten
Hierbij de eerste foto's van dag:
Marco bezig met de Volvo, hoge druk reiniger en wassen met Nanolex pure shampoo
Vlaai
Cadeautjes van Nanolex, de catalogussen
Test producten, de polijstmiddelen van Nanolex
Spulletjes van Marco
Mijn spulletjes
Klaarzetten om te beginnen met de detail, ik heb mijne 2 keer gepolijst met Nanolex Heavy cut en 1 keer met de finish polish. Spiderpad, finish pad van nanolex samen met rupes en de dap 500
Passat foamen
Passat foamen
De passatjes lekker binnen gezet om zodat daar ook aan begonnen kon worden
Overzicht foto, haspel uitrollen en dan beginnen aan de civic en zilveren passat
Laatst bewerkt: