• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleine detail Borbets LV Lights

FiveCX-5

Detailing addict
16 dec 2008
883
65
73
Leiderdorp
Borbet velgen schoongemaakt en in de Rimwax gezet. Foto`s :

Zoals altijd even lekker schrobben (de borstel het werk laten doen) met de EZ Brush en de NXT Shampoo:

IMG_2691.jpg


Drogen met microfibers :

IMG_2692.jpg


Intrekken en smeren met met de Rimwax van Smartwax (niet te veel) :

IMG_2693.jpg

IMG_2694.jpg


En uitwrijven na een heel korte curingtijd :

IMG_2696.jpg


Rechts gedaan, links nog niet !

IMG_2698.jpg

IMG_2699.jpg


En even afmaken met de Endurance Tire Gel :

IMG_2700.jpg

IMG_2701.jpg


Was weer een lekker warm dagje, zit nu aan een biertje !
 
Zien er weer top uit scenic!! Mooie velgen ook.

Ik vind velgen in de wax zetten niet het leukste karweitje van het detailen. Maarja het scheelt wel weer schrobben bij de volgende schoonmaak beurt ;)
 
ziet er goed uit, ze blinken weer.
heb laatst mijn oude set velgen (zie showoff) schoongemaakt en in de rimwax gezet, ik ben er in ieder geval over te spreken, je heb niet veel nodig om op te brengen, ff laten curen en is makkelijk uit te poetsen.

ik ben benieuwd wat jij van de rimwax vind scenic.
 
Persoonlijk vind ik de Rimwax ook fijn in gebruik.
Eigenlijk geld voor de Rimwax hetzelfde als alle andere waxen, niet te dik aanbrengen.
 
Voor mij op dit ogenblik geen andere wax voor de wielen dan de Rimwax van Smartwax. Standtijd perfect en houdbaarheid minstens 7 velgenwasbeurten ! Het remslijpsel druipt er werkelijk vanaf (ook na herhaaldelijks wassen met een gewone shampoo ! Velgenreiniger is voor mij not-done ! (trouwens de Rimwax heeft iets reinigends in zich !) Ik vind hem ,^^
 
Ikzelf gebruik ook Rimwax en ben er erg tevreden over. Ik heb ooit eens een panelpotje cadeau gekregen, anders was ik het waarschijnlijk nooit gaan gebruiken. Als het potje opraakt, komt er zeker weer een nieuw exemplaar. De vraag is enkel wanneer dat gebeurt, want ik verbruik zo weinig dat de bodem van dat panelpotje voorlopig nog niet in zicht is.
Schoonmaken is inderdaad een fluitje van een cent. Ik gebruik gewoon de NXT shampoo waar ik de auto mee heb gewassen en (nog) een sponsje :)schaam moet daar rap eens iets anders voor gaan halen), dat ik echt alleen maar heel lichtjes tussen de velgen hoef te halen. Met mijn 20-spaaks velgen is dat wel een aardige klus, maar dankzij de Rimwax wel leuk om te doen.

@scenic: strakke velgen
 
Silver_Ibiza zei:
Ik vind velgen in de wax zetten niet het leukste karweitje van het detailen. Maarja het scheelt wel weer schrobben bij de volgende schoonmaak beurt ;)


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD] erbij en het is een fluitje van een cent !