• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleiner formaat pads en backing plate

Dynamite

Detailing chief
8 mei 2012
236
88
Dordrecht
Hallo allemaal ,

Even een vraag ik heb een Dap500 met de kompressor pads van Monello maar kom er op sommige plekken niet goed bij.

Ik heb alleen de originele backing plate maar is het slim om een kleinere backing plate en pads te nemen hier voor ?

Het gaat mij er om dat ik goed bij moeilijke plekken kan komen dit lukt niet lekker met de originele backing plate !

Wie kan mij op weg helpen welke plate en pads ik het beste kan nemen hier voor of eventuele andere aanvullingen ?

Alvast hartelijk dank ...

https://www.Carclean.com/product/Carclean_nl/Dual_Action_Flexible_Backing_Plate_70mm_2_75_inch_17000_102068

er staat bij welke maat pads erop kunnen
ik heb het zelf ook en soms is het fijn om kleinere pads bij de hand te hebben. vooral voor bumpers e.d

Ik gebruik de kleinere pads voor de B stijlen, en kleine randen van bumpers, en meestal kan ik er ook nog mee onder de handvaten komen.
Als je echt in hoekjes en kiertjes moet komen kun je beter een 'Cone' aanschaffen voor op de Accu boormachine:-)^

Bedankt in ieder geval voor de antwoorden op mijn vragen.

Ik heb nog een vraagje zijn de spot buff pads van 4 inch te vergelijken met de 4 inch soft buff pads van Meguiars ?
Het gaat er mij namelijk om dat ik een kleine 4 inch pad nodig heb met veel cut gelijk aan de gele kompressor pad.

Als het je gaat om de korting in de shop (nu 18% geloof ik): die is volgens mij nog tot morgenmiddag 13:00 uur geldig.
Dan kun je dus volgens mij het beste of morgen Tim even bellen of hem nu even een email sturen en hopen dat die morgenochtend is beantwoord.
Of er moet hier natuurlijk nog iemand inhoudelijk reageren.