• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

"Knopsgewiijs quoten"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freaky1975

Detailing rookie
17 mei 2008
296
0
Op aangeven van Stimpy kop ik in: is er een mogelijkheid om een "quote-knop" te fabriceren, waarmee je een gekopieerd stuk tekst aan de gequote (?) persoon kunt verbinden?

Dat voorkomt het continue volledig quoten van berichten achter elkaar, tenzij dit uiteraard de feestvreugde verhoogt bij wijze van grap...

Hopelijk is dit duidelijk, anders vraag maar raak...:rules
 
Dit zou inderdaad een handige feature zijn.
Maar opzich is het wel mogelijk om een quote piramide te voorkomen doormiddel van het handmatig verwijderen van overbodige tekst.

Joost
 
Je kunt toch gewoon quoten en dan klein stukje weg halen wat je niet nodig hebt
 
Dat doe ik ook altijd. Gewoon het stukje quoten waar je op reageerd. Gebruik de quote functie niet als je antwoord op het laatste bericht, dat heeft geen zin, het staat er tenslotte boven. ;)
 
Mee eens Adrie, alleen weet je natuurlijk niet of er iemand je voor is met het posten van een bericht.
Dus je hebt eigenlijk nooit zekerheid of jouw antwoord direct eronder komt.

Joost
 
Precies Joost en aangezien het op andere fora ook kan... ;)

Het lijkt voor de gebruiker erg op het plaatsen van een link, je plakt de kopie van de tekst, waarna je de mogelijkheid krijgt de naam van de gequote te plaatsen. Kan trouwens erg geinig zijn, als je een geintje wil uithalen, heel lichtjes de naam aanpassen... :D
 
Oh, maar dat kan ook.
Kies voor "antwoord".
Klik dan op de 4de knop naast de underline knop.

Alleen moet je dan nog wel even de naam toevoegen van diegene.

Dus dan krijg je dit:

 
Hmmm beetje vogelen hier en daar, dan krijg ik 't wel onder de knie. Werkt nog niet helemaal vlekkeloos trouwens... :D
 
Wat nog wel belangrijk is (ik hoop dat de mods dit topic nog volgen met al dat gel*l erin :D ) :

Als je iemand quote, staat er [USERNAME] wrote i.p.v. schreef. Als alles in het Nederlands gaat lijkt me dat wel consequent, net als "edit" is veranderd in "bewerk"...
 
Freaky1975 zei:
Als je iemand quote, staat er [USERNAME] wrote i.p.v. schreef. Als alles in het Nederlands gaat lijkt me dat wel consequent, net als "edit" is veranderd in "bewerk"...

Da's een goeie tip! Ik heb 'm gelijk aangepast!:ja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.