• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kofferbak Horror

The Musicman

Detailing rookie
19 jul 2009
264
0
Hallo beste mensen,

Vandaag de moed bij elkaar gesprokkeld om de kofferbak van mijn eigen auto een beetje schoon te maken. Ik heb de auto nu ongeveer een half jaar in het bezit dus het werd wel eens tijd. Ik heb geen idee wat de vorige eigenaar ermee had vervoerd maar smerig is de kofferbak zeker. Vol goede moed liep ik naar de auto, onder het genot van een klein zonnestraaltje. Snel een paar foto's maken en aan de slag.

Doordat het ging regenen snel de stofzuiger binnengezet en de boel ingepakt.
Conclusie is dat het wel iets heeft geholpen maar dat ik niet echt tevreden ben met het resultaat. Dit omdat het wel beter is geworden maar als ik er weer met een doek overheen ga er nog steeds van die vage smurrie af komt.

De volgende stap gaat op aanraden van Redcat Chemical Guys Lightning Fast Stain Extractor worden. Als dit dan niet gaat werken ga ik maar even een afspraak maken met Dibbuz en een ritje maken naar het CC HQ.

Reacties zijn welkom. Bedankt voor het lezen!

The Musicman
 
Ja heb je, de vlek kan er uit.

Bij mij zit de kofferbak links en rechts vol met elektronica (alarm, parkassist, trekhaak).
Misschien een idee om de bekleding er integraal uit te halen
Kan je binnen verder.

Hans
 
@ Stimpy: het is inderdaad een goed idee om een extractor er doorheen te jagen. Moet ik even iemand vinden in de buurt die zo'n apparaat heeft. Want ja ik ben nu eenmaal een arme sloeber....:D

@ Redcat: Het is inderdaad een idee om de bekleding los te halen. Zal daar eens serieus over nadenken. ;)
 
Juist een extractor bied echt uitkomst. Ik woon in Zoetermeer je kan een keer langs komen en aan d slag gaan met de extractor. Maar misschien is er nog wel imeand meer in de buurt.

Cyril
 
Toen aan de slag in de linkerhoek van de kofferbak met Meguiar's APC 1:10, een borsteltje en een paar badstof doeken.

gezien de vuiligheid kun je met gemak naar een 1:4 verdunning, maakt sneller schoon.

ook van mij is extractorren het advies. :ja
 
Mocht je nog een ades zoeken : in Zeewolde hebben we ook nog 2 extractor's klaar staan.
Kan je as vrijdag of ook op zaterdag gewoon terecht ;)

Voor meer gegevens moet je maar even een PB sturen.
 
Nee nog niet.

Ik heb van een 2 tal mensen een aanbod gekregen om met hun extractor erdoor heen te gaan.
Echter zit ik momenteel erg krap in mijn tijd dus moet even kijken wanneer ik dat ga doen.