• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kofferbak schade (krassen/deukjes)

AVV92

Detailing rookie
13 mei 2024
4
15
Beste cleanriders,

Allereerst nog een fijne 2e kerstdag gewenst!

Mijn auto heeft nogal wat schade op de achterklep (van de vorige eigenaar incl zijn of haar herstelpogingen).
Graag hoor ik jullie mening en adviezen of en hoe dit nog een beetje te herstellen is. Perfect lijkt me een te hoog streven maar een vermindering zou al heel fijn zijn. Of wordt dit een nieuwe klep/ naar de schadehersteller met plamuren?

Bijgaand de foto.

Ik heb overigens al redelijk wat middelen in huis qua poetspullen en handmatig polijsten, geen DA oid.

Alvast bedankt! Alle hulp is welkom en wordt gewaardeerd!

Bijlagen

• IMG_9257.webp
    IMG_9257.webp
    79,6 KB · Weergaven: 44
Links lijkt een barst, dan moet je wel weten of die nog werkt en dus langer zou kunnen worden.
Om dat te voorkomen lijkt mij een puntlas nodig ... vraag of je dat zelf kan.
Daarna is het een kwestie van plamuren (metaal epoxy kan ook) en aflakken (spotrepair)
Geluk dat je geen metallic lak hebt

Dat klinkt als iets meer dan voor mij zelf haalbaar is. Overigens is het wel metallic lak maar de foto is niet best genomen.