• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krasje in kunstof strip

nardyh

Detailing rookie
10 sep 2019
14
2
Hoi,

In de kunstof strip van mijn dashboard zit een krasje (zie foto). Het krasje stoort me vreselijk en vraag me af of deze te verwijderen is. Heb al nagevraagd bij de dealer of de strip los te verkrijgen is, helaas......alleen een nieuw paneel ad 1900 euro:-(. Zijn er wellicht bedrijven die dit kunnen (in de omgeving van Noord holland).
Alvast bedankt voor jullie hulp.
 

Bijlagen

  • kras.jpg
    kras.jpg
    177,4 KB · Weergaven: 0
Ik heb op de x-type soortgelijke strips in de bumper
gewoon meepolijsten geeft ze een uiterlijk als nieuw

dus goed afplakken en polijsten
 
  • Leuk
Reactions: nardyh
Ik heb op de x-type soortgelijke strips in de bumper
gewoon meepolijsten geeft ze een uiterlijk als nieuw

dus goed afplakken en polijsten
Heb je nog een tip voor een bedrijf die dat eventueel zou kunnen? Ik heb geen ervaring met polijsten.
 
Bij wat nieuwere auto's is het meestal kunststof, prima te doen
Krasje is zo licht dat het waarschijnlijk met de hand te doen is
Misschien dat een van de West Friezen op het forum je wil helpen ...
Ik kom daar zelden
 
Bij wat nieuwere auto's is het meestal kunststof, prima te doen
Krasje is zo licht dat het waarschijnlijk met de hand te doen is
Misschien dat een van de West Friezen op het forum je wil helpen ...
Ik kom daar zelden
De kras is wel voelbaar met je nagel, of maakt dat niet uit?
 
Heb veel verschillende partijen benaderd, maar niemand kan mij helpen. Ze geven allemaal aan dat de kras te diep is voor herstel. Enige mogelijkheid die is voorgesteld is demonteren en laten spuiten. :sob:
 
hoe hoog leg je de lat? moet het perfect dan moet je die Eur. 1900,- gaan uitgeven denk ik, neem je genoegen met een 8 of 9 ipv 10 dan moet een vakman dit er goed uit kunnen halen.

De ene vakman is de andere niet, ik heb ooit een restyle deuk gehad, bedrijf A: ik zie het een restyledeuk kosten Eur. 150,- bedrijf B: nee dat is geen deukje, dat is een deuk we moeten de hele deur opnieuw spuiten kosten Eur. 750,-

Wellicht zijn er lieden op dit forum die het voor je kunnen uitvoeren voor een schappelijk tarief.