• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krasjes op Dorpels....

Jeroen

Detailing guru
Tester of Bling
16 mei 2008
4.425
193
Frentsjer, Fryslân, Nederlân
Jongens,

Iemand heeft onderstaande lijsten te koop... alleen er zitten krasjes op.

instaplijsten1471.jpg


instaplijsten1473.jpg


instaplijsten1472.jpg


Materiaal is van kunstof... Maar valt dit op het "chromen" gedeeldte er uit te poetsen?

Iemand die dat eens geprobeerd heeft of mij er iets over kan vertellen?

Waarom? Ik ben al maanden op zoek naar zulke lijsten, en de dealert kan ze nieuw al niet eens meer bestellen! :(
Dus ik was benieuwd wat jullie mij wijs kunnen maken :)
 
All metal polish of Proffesional Polish van Poorboys ,hiermee zou het moeten lukken mits het niet te ernstig is..
Kan je mss eens met de Powerball proberen..Die had jy toch nee..?
 
Die heb ik zeker! Fijn dingetje hoor! :D

Maar zou dat niet te grof zijn misschien?

Heb nl. geen idee wat voor product het slimst is op te gebruiken eigenlijk, maar all metal polish heb ik wel... SSR serie en uhm
mothers power polish heb ik ook nog...
 
Probeer het eerst met de hand..Maar normaal zou je op een laag toerental geen kwaad kunnen aanrichten..
Het metalen gedeelte is volgens mij gewoon chroom..Dus normaal moet het wel lukken met de metal polish.. :)^
 
Oh ja, met de hand is ook nog een mogelijk heid haha! :p

Niet meer aan gedacht :schaam

Maar ben al maanden op zoek hier na, en dealert kan ze al niet meerb estellen, dus denk dat ik het maar gewoon doe rofl
 
Beste Jeroen,

Ik werk zelf bij een Alfa dealer, heb al heel vaak geprobeerd om, met zowel de machine als met de hand, krasjes uit dergelijke lijsten te halen maar het lukt mij alleen met heel erg kleine krasjes!

Groetjes en succes met je Bella!
 
Mmmh, welke middelen heb je er voor gebruikt dan? :weetniet

Anyway, ik heb ze toch maar gekocht, leek me wel leuk... Zien er in ieder geval beter uit dan die vieze zwarte beschadigde dingen die ik nu heb.....
 
Rondom afplakken, powerball erbij en met een metal Polish aan de slag. Ik heb deze tijdens een demo een keer aangepakt op deze manier en dat gaf een perfect resultaat!
 
Dat klinkt wel heel erg veel belovend Tim!

Ohwee, als dit niet waar is! :p

En en anders rijdt ik wel langs jou als ik 25 november in Leusden zit! :D
Zit tot half vier dan op het hoofdkantoor bij Intergamma :roll
 
Aah, gaat zeker lukken, zelfs de glans is al tot drie maal sterker geworden :) En de kleinere krassen zijn er toch al wel ook uit.

Nu de rest nog, en anders ga ik na de polijst machine bij pap op het werk. Die van Dof/gewoon rvs, het helemaal glanzend maakt :D