• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen acherbumper

shaguar

Detailing rookie
7 mrt 2010
265
0
Eén of andere l@#hannes vond het nodig om met zijn schoen op mijn achterbumper te gaan staan,

Gevolg: twee witte krassen en nog een een hoeveelheid meer oppervlakkige krassen in de blanke lak. De lak is ongeveer een half jaar oud.

Wie kan mij adviseren hoe ik dit het beste kan aanpakken. Ik heb vrijwel de gehele lijn van Poorboys World ter beschikking en ook een DAP500.

Bij voorbaat hartelijk dank.

Mvg,
Kees.

Foto-SDQZCNUJ-D.webp

Foto-PPJ6PLBK-D.webp

Foto-O6BTY7O3-D.webp

Foto-PHQAJB8B-D.webp

afhankelijk van de lak (zacht of hard )zal je een andere combi moeten proberen. Je kan starten met SSR1 op wit en indien nodig opbouwen...Maak eerst met je vinger de ergste kras eens nat; als de kras even lijkt te verdwijnen krijg je ze er quasi zeker uit met je dap en één der combinaties.Als je de krassen voelt met je nagel wordt het bijna zeker wetsanden en polishen met een roterend machien.

Suc6

+1 en wat een halve zool, zo'n hekel aan mensen die niet van andermans eigendommen kunnen afblijven.

Afhankelijk van de hardheid van de lak, kun je mogelijk de krasjes aan de rechterkant aardig wegkrijgen (uiteraard qua zwaarte opbouwen en vervolgens weer afbouwen, zoals al aangegeven). Ik heb er een had hoofd in dat je de witte krassen weg kan krijgen met de beschikbare middelen. Dat wordt op z'n minst een gevalletje met de lak stift, vermoed ik

Maar je zou ze toch ...... (rustig blijven Martin, rustig...)

conclusie: kalm blijven en rustig proberen zoals hierboven beschreven werd.
Daarna : foto's van het resultaat posten (indien niet ok) zullen de volgende tips en stappen wel verteld worden:ja

suc6