• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen handgrepen (chroom)

Free

Detailing addict
4 feb 2010
95
52
47
P1010338.webp

Kan iemand me vertellen hoe ik deze krassen uit mijn chroom handgrepen kan halen? Ik heb al even geprobeerd met mezzo op wit en Orange, maar zie weinig verbetering. Mijn wagen staat er voor de rest redelijk netjes bij, waardoor die krassen op de handgrepen me enorm storen. Ziet er op de foto wel erger uit dan met het blote oog.:|

Chroom coating is veel harder dan lak en met mezzo zul je dus niks bereiken.
Je kunt het met inizio op een oranje pad proberen of een nog grovere combo, maar ik twjfel dat je enige verbetering zult krijgen. De coating is namelijk zeer dun en de krassen zullen waaschijnlijk erdooheem zijn:-/

Wat je kunt doen is alu/metaal polisch (moeten ff de experts hier helpen welke precies) gebruiken. Maar ook hier zul je tegen het probeleem aan lopen dat zo'n chroom coating nogal dun is en je krassen waarschijnlijk er doorheen zijn.

Beste en mooiste oplossing is de handgrepen vervangen, maar ik begrijp dat dit nogal kostbaar zal zijn:|