• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen in lederen stoelen

brouwerpowerfm

Detailing trainee
26 mei 2014
12
47
Hallo,

Ik heb een Golf 5 GTI en in mijn ledereren stoelen zitten nogal nare krassen.

Ik ben op zoek naar iemand die mij hulp kan bieden bij het verwijderen/camoufleren van deze krassen.

Ook begint mijn lederen stuur steeds meer beschadigd te raken. ik kan hier geen duidelijke foto van maken helaas.

- Welke producten zou ik moeten gebruiken?
- is het mogelijk dat dit mijn rode stiksels aantast?
- Hoe ga ik te werk?

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

1 bijvoorbeeld Colourlock 2 ja dat kan, dus opletten 3 lees voorzl de gebruiksaanwijzing bij het product dat je gaat gebruiken Neem de tijd, merdere dunne laagjes is beter dan dik

Idd Colourlock heeft veel mooie producten waar je zeker goed resultaat mee kunt behalen, ik heb er pas nog mee gewerkt. Moet je even kijken op hun site.

Idd Colourlock zoals hierboven omschreven, met geduld is het zeker te doen. Als je het uitbesteed is het duurder. Je hebt een paar dikke gti stoelen, soms moet je wat meer betalen voor kwaliteit;-), maar dat is mijn mening.

Is er iemand of een poetsbedrijf die dit kan uitvoeren met colourlock of een ander product. Ik vind het namelijk nogal spannend om mijn leer te gaan schuren, en laat het liever aan een professional over. Iemand ideeën?

Google even zelf, hier gelden namelijk forumregels ...

https://forum.Carclean.com/threads/forumregels-lees-dit-topic-eerst-even-aandachtig-door.1/