• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen nerfbars

joergie

Detailing trainee
5 feb 2009
17
47
Hallo iedereen,

Na een eindje geregistreerd te zijn ben ik al heel wat informatie rijker geworden voor het detailen van mijn wagen.
Deze keer had ik graag wat hulp gekregen voor mijn quad. Nog niet zolang geleden heb ik de mini powerball van
Mothers gekocht samen met Mothers PowerMetal. Deze werkt uitstekend voor mijn velgen, bumper en uitlaat. Nu
wil ik deze graag ook gebruiken voor mijn nerfbars. Jammer genoeg zitten er heel wat krassen in. Weten jullie of
dit nog te redden valt? Hoe kan ik dit aanpakken en welke middelen heb je hiervoor nodig?


Alvast bedankt!

Greetz
Jurgen
 
Ik zie niet gebeuren dat die er helemaal uitgaan. De powerball op een boormachine met 220volt kan wel veel meer dan een accutol.
 
Ik heb de powerball gebruikt met een boormachine op stroom voor mijn velgen, bumper en uitlaat.
Daar zaten er een paar lichte krasjes in en die zijn nagenoeg allemaal verdwenen.

De nerfbars daarentegen zijn niet helemaal glad en het oppervlak is door de krassen redelijk ruw.
Ik vrees er eigenlijk een beetje voor dat de powerball hierdoor kapot zal gaan.

Met wetsanden heb ik nagenoeg geen ervaring. Hoe werkt dit juist?
 
Metaal wetsanden gaat niet lukken hoor. :no

Ik ben inderdaad ook bang dat je powerball kapot zal gaan. De beschadigingen zijn overigens ook veel te diep om er nog uit te krijgen!