• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen op achteruitrijcamera

Maar het nut van deze camera schiet mij totaal voorbij!

Dat is om te kijken of je aan het bumperkleven bent zodat je geen schade maakt op het glaasje door opspattende steentjes :joy:

Om het nog mooier te maken zou je een mooi rond zwart stukje tape precies op die camera moeten plaatsen. Staan ze de volgende dag bij de dealer omdat de camera het niet doet,...
 
Ik vind een achteruitrijcamera soms best handig.... zelfs een camera bij de wielen is een leuke optie!

Maar het nut van deze camera schiet mij totaal voorbij!

Zoals @Stinoske al aangeeft heb je een viertal camera's die met een groothoeklens de hele grond om de auto in beeld brengen. Deze 4 beelden worden zo vervormd en samengevoegd met een graphic van de auto erin zodat het lijkt of er een camera recht boven je auto hangt

 
Het is ondertussen gelukt met een boormachine en bovenstaande pad. De snelheid was hoger en dat ging wat vlotter. Duurde wel nog lang om resultaat te krijgen.