• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen op armsteun en deurpaneel verwijderen

kleinduimpje

Detailing addict
21 okt 2013
37
55
38
Middelburg
Beste Detailers,

Ik heb krassen op mijn deurpaneel zitten, het is een harde kunststof met structuur.
3jar8ugfhrq.jpg


En deze krassen op mijn armsteun zijn me ook een doorn in het oog, het is een rubber achtige plaat.
Ik heb er al Meguiars Ultimate Interior Detailer op geprobeerd helaas zonder resultaat.
gw8xiusbzlu.jpg




Iemand een goede tip om dit te verbeteren
 
Ik kan die foto's van de 2 linkjes niet openen, dan krijg ik een scherm om in te loggen bij Google.
 
Het deurpaneel, verwacht ik ook nergens meer dan marginale verbetering ongeacht welk middel je nu pakt. De armsteun, lijkt leer/kunstleer, daar kun je met producten voor leer nog wel een mooie verbetering halen. In de Noord-Oostpolder, ik dacht in Ens, zit een bedrijfje dat producten levert voor leeronderhoud en herstel (ook voor meubels), ik denk dat je daar echt een fraaie verbetering mee kan behalen. Zoek even op 'colourlock'.