Hallo,
Mijn nichtje heeft vogelpoep willen verwijderen van de voorruit van haar nieuwe wagen.
En ze heeft daarvoor een schuursponsje gebruikt dat ze gebruiken voor potten en pannen uit te schuren......
Nu is ze daarstraks komen vragen of ik eens wil proberen om de krassen uit de voorruit te krijgen.
Nu ze zijn zeker niet diep,ik voel ze niet met mijne nagel.
Ik heb 2 polijstmachines -- DAP EVO en de DAP EVO MINI
Ik heb ook een pad "Glass polishing disk - 135mm -- Flexipads
Nu heb ik gekeken dat de Glass Polish van "Sonax - Profiline Glass Polisch 250ml" daarvoor beste zou zijn.
Spijtig genoeg heb ik deze niet liggen thuis bij mijn producten die ik in de loop der jaren heb besteld bij Carclean.
Nu was mijn vraag.
Ik heb wel de glass polisch liggen -- "Autoglym -- car glass polisch - 500 ml"
Maar ik heb polijstmiddel van Menzerna "Super Finisch 3500" en "Super Finisch plus 3800"
Zou dat met deze ook producten ook gaan??
Ik zou dat graag morgen morgen gaan proberen,want ze slaapt er ni van
Alvast bedankt
Mijn nichtje heeft vogelpoep willen verwijderen van de voorruit van haar nieuwe wagen.
En ze heeft daarvoor een schuursponsje gebruikt dat ze gebruiken voor potten en pannen uit te schuren......
Nu is ze daarstraks komen vragen of ik eens wil proberen om de krassen uit de voorruit te krijgen.
Nu ze zijn zeker niet diep,ik voel ze niet met mijne nagel.
Ik heb 2 polijstmachines -- DAP EVO en de DAP EVO MINI
Ik heb ook een pad "Glass polishing disk - 135mm -- Flexipads
Nu heb ik gekeken dat de Glass Polish van "Sonax - Profiline Glass Polisch 250ml" daarvoor beste zou zijn.
Spijtig genoeg heb ik deze niet liggen thuis bij mijn producten die ik in de loop der jaren heb besteld bij Carclean.
Nu was mijn vraag.
Ik heb wel de glass polisch liggen -- "Autoglym -- car glass polisch - 500 ml"
Maar ik heb polijstmiddel van Menzerna "Super Finisch 3500" en "Super Finisch plus 3800"
Zou dat met deze ook producten ook gaan??
Ik zou dat graag morgen morgen gaan proberen,want ze slaapt er ni van
Alvast bedankt