• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kun je Dodo waxen machinaal aanbrengen?

Kawouter

Detailing addict
15 feb 2011
402
62
Heb even een heel kort vraagje over Dodo,

de vaste wax van dodo, moet je die altijd aanbrengen met de hand? Dus nooit met de dap? En kost dat veel meer tijd en moeite dan met een dap?

Gr. Wouter

ik gok gewoon met een handpad :cool
wat je ook kunt proberen, Supernatural Finger Mitts..!
Persoonlijk vind ik deze HEERLIJK werken :ja
Door de dunnere foam, kan de warmte van je hand/vinger makkelijker de wax verwarmen, waardoor je deze FLINTERdun kunt aanbrengen :jippie

Hmmmm ok, nou misschien moet ik dat maar eens proberen.

En hoe weet je welke Dodo voor jou de juiste is? Gewoon dat pack van 8x30ml kopen en dan gewoon proberen?

Je kan de wax aanbrengen met de machine.

4 inch spot buff + dodo juice super natural 2.0 in houten pot
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Of je koopt de Dodo Juice Super Natural Machine Stick

Laatst bewerkt door een moderator:
Met een 4" in de grote SN pot zal wel gaan idd, maar das bij de 200-250 ml potten echt geen optie, die openingen zijn nog een stukje kleiner.

Ik doe ze zelf ook met een Monello handpad of Fingermitt, machine icm vaste wax vind ik geen succes in ieder geval.

Ik breng enkel vloeibare producten machinaal aan.

De DJ-waxen zijn wat kleurtype afhankelijk. Dus je neemt die voor jou kleur of die voor alle kleuren. Dan heb je nog zacht en hard, kwestie van voorkeur. De rainforest rub die in promo staat is de zachte wax voor alle kleuren. Dat is het basis aanbod van DJ. Dan heb je nog de supernatural, kost weer wat meer.