• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kunstof delen interieur

G.Scholtens

Detailing chief
19 apr 2010
97
75
Is er ook verf of iets anders wat je kan gebruiken voor je kunststof onderdelen in je auto?
Dus de onderdelen van je deurpanelen, bij de gordel etc?

Deze zijn bij mij nu nog zeer donker bruin en wil deze graag zwart hebben. maar om nu alles los te halen en spuiten zie ik ook niet zo zitten? Misschien is er iets wat je er zo kan opsmeren en dat het daardoor al wat zwarter word?
 
Wat je zelf al aangeeft, loshalen, ontvetten, primer erop en spuiten is de beste optie.
 
Gelukkig zijn er een hoop delen die ik wel los kan halen, dashboard wel lastiger natuurlijk. En deurpanelen hebben ook stof etc. Maar kan de makkelijke delen altijd eens doen en kijken naar het resultaat.
 
Ik vraag me een beetje af of dat mooi/duurzaam is. Is dan inruilen op een model met het interieur dat je zoekt geen optie of is dit zo'n bijzondere auto?
 
Ik zag je vraag ook op Tweakers.
Zijn het delen die ok in ander ekleuren zijn geleverd OEM?
Welke delen zijn het uberhaupt? Als je er veel met je kleding langs schuurd heb je grote kans dat het niet lang mooi blijft is mijn ervaring met kunststof spuiten.
 
  • Leuk
Reactions: RedCat
nee plastidip is leuk voor de buitenkant, maar niet voor binnen. Dan te snel krassen wat je niet kan herstellen.
Denk rond kijken voor nieuwe interieur