• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kuuperke voorstellen

Kuuperke

Detailing trainee
13 mei 2019
2
45
39
Maastricht
Hallo allemaal,

Ik ben Frenk 34 jaar kom uit het uiterste zuiden van het land Maastricht
1 van mijn grootste hobby's zijn natuurlijk mijn auto en die moet natuurlijk schoon zijn.
betreft een Ford Fiesta MK8 ST-Line uit 2018 (zie foto) Deze word dan ook altijd netjes met de hand gewassen en zul je deze nooit zien in een krasstraat
Ik ben zelf werkzaam geweest in een carcleaningbedrijf Carmakeover te Margraten en RS autocleaning te Bosscherveld
waar ik dan helemaal in mijn nopjes was als ik de klant blij kon maken met een showroomstaat auto :heart_eyes:
ik gebruik momenteel heel veel producten van Meguiar's waar ik tevreden over ben en wil natuurlijk beter.
Dus zodoende ben ik op dit forum terecht gekomen om tips en tricks te vinden en te delen.
Gr Frenk
117161

117163
 
  • Leuk
Reactions: PA27506 en Iglo
Welkom Frenk,
Weer een fiesta erbij dat is altijd goed ;)
Ook ik ben ooit begonnen met Meguiars
Wat zeker niet verkeerd is ,maar ben er ook achter gekomen een paar jaartjes al in de détail wereld mee te draaien dat er betere producten bestaan die een stuk goedkoper zijn en waar je beter resultaat mee behaald.
Kortom ga maar eens lekker surfen op de website van cc er is genoeg te vinden en te lezen op het forum
 
  • Leuk
Reactions: Kuuperke
Welkom Frenk,
Weer een fiesta erbij dat is altijd goed ;)
Ook ik ben ooit begonnen met Meguiars
Wat zeker niet verkeerd is ,maar ben er ook achter gekomen een paar jaartjes al in de détail wereld mee te draaien dat er betere producten bestaan die een stuk goedkoper zijn en waar je beter resultaat mee behaald.
Kortom ga maar eens lekker surfen op de website van cc er is genoeg te vinden en te lezen op het forum

Hey Remon
Ik ben idd op dit forum terecht gekomen om wat jij al omschrijft er is beter voor minder.
Met welke producten verzorg jij je auto ?
Gr Frenk
 
Ligt er ook aan wat je allemaal van plan bent :D
maar ik gebruik is
Shampoo gyeon bath of born to be mild ligt eraan waar ik zin heb:p
Emmer 13 liter+ Dirt lock
Geyon bath+ om de wax te kunnen boosten en de standtijd weer een beetje te verlengen.
Klei monello

spray and wipe poorboys(om te kleien en nog voor meer doeleinde)

polijstmiddel Menzerna(vind ik persoonlijk erg fijn werken)
wax Collitine 915/845 relatief goedkope wax met een goede standtijd/belading/sheeting enz

Dap 900v3 met polijstpads Monello 5 inch en 4 inch
heb nog veel meer maar dit is een kleine greep van wat ik allemaal gebruik :D:cool:
Grtz Rémon
 
  • Leuk
Reactions: Kuuperke