Ik rij sinds kort een Tesla Model 3. Er zijn veel redenen om van deze auto en het idee er achter te houden. Er zijn er echter ook een paar om hem te haten:
Nu zijn sommige plekken alleen goed te zien met een inspectielamp of in goed zonlicht. Ik wil daarom vooraf de plekken gaan markeren met een witte stift of iets dergelijks. Wie heeft ervaring met markeerstifen die uitwisbaar zijn op autolak? Welke kan ik het beste gebruiken?
Als voorbeeld foto’s van een aantal plekken toegevoegd. Er waren meer plekken, maar ik zal ze niet allemaal posten. Overigens, naast genoemde nadelen zijn er ook genoeg voordelen van de Model 3 te noemen. Ik wil hier niet Tesla bashen want ik ben verder erg tevreden met de auto. Tesla moet alleen nog volwassen worden op sommige gebieden.
- De aflevering is echt een aanfluiting. Voor een auto van zoveel euries verwacht je een fatsoenlijke aflevering. Maar je wordt naar een achteraf industrieterrein gestuurd, daar krijg je een briefje met een parkeerplaatsnummer en dan mag je zelf de auto opzoeken en wegrijden. Onder het stof en vogelpoep, dus een goede inspectie is niet te doen.
- De afwerking van de lak is waardeloos. Doffe plekken, plekken die niet goed gespoten zijn, ingebrande vogelpoep.
- Overal sticker resten (zowel exterieur als interieur)
Nu zijn sommige plekken alleen goed te zien met een inspectielamp of in goed zonlicht. Ik wil daarom vooraf de plekken gaan markeren met een witte stift of iets dergelijks. Wie heeft ervaring met markeerstifen die uitwisbaar zijn op autolak? Welke kan ik het beste gebruiken?
Als voorbeeld foto’s van een aantal plekken toegevoegd. Er waren meer plekken, maar ik zal ze niet allemaal posten. Overigens, naast genoemde nadelen zijn er ook genoeg voordelen van de Model 3 te noemen. Ik wil hier niet Tesla bashen want ik ben verder erg tevreden met de auto. Tesla moet alleen nog volwassen worden op sommige gebieden.