• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

LangeNeef en Octavia RS stellen zich voor

LangeNeef

Detailing rookie
30 mrt 2009
2
0
Hallo poetsmannen en poetsvrouwen........

....of moet ik detailmannen en detailvrouwen zeggen?? :)

Al een hele tijd ben ik lezer van dit forum en nog langer klant bij Carclean (hoi Tim!). Heb me al vaker willen aanmelden, maar het kwam er om één of andere reden maar niet van.

Maar....hier zijn we dan. Ik (Mike) alias LangeNeef woon in het schone Zuid-Limburg, ben getrouwd (ja ja ik weet het, nooit doen :) ) heb een zoontje van 3 jaar, ben verslaafd aan fitness en heb een lichte autotik. Dit vertaalt zich o.a. in een onbedaarlijke drang om onze auto's zo vaak als mogelijk er tip top uit te willen laten zien.

Mijn vrouw rijdt een Suzuki Swift 1.5 Exclusive BJ 09-2005 en ik rij een Skoda Octavia RS TFSI uit BJ 04-2006. Beide auto's zijn nieuw gekocht (dus 1e eigenaar). Ik ben nog op zoek naar een leuk speeltje voor erbij om mijn hobby nog meer vorm te kunnen geven. Mijn RS heeft in elk geval mijn wens voor een snelle sportauto alleen nog maar aangewakkerd, dus het wordt wel iets sportiefs.....eens kijken wat op mijn pad komt.

Ik gebruik met name Meguair's spullen, zowel uit de consumenten als uit de professionele lijn. Machientje heb ik ook: de G220. Ik hoop hier op dit forum vooral nog wat tips te vinden die de auto nog glimmender maken. En dat mag dus d.m.v. elk merk zijn, niet enkel Meguiar's.

Ik heb vooralsnog enkel wat fotootjes van vorig jaar; binnenkort zit er weer een full detail aan te komen....dan zal ik zeker weer nieuwe foto's posten, ook van de Suzuki.

Groetjes, Mike

IM002980.jpg


im002979a.jpg


IM002975.jpg


im002984a.jpg


im002989a.jpg


IM002558.jpg
 
Zoo!...mooie Octavia RS zeg! ben benieuwd wat je speeltje gaat worden...:)...En welkom hier natuurlijk...Aan de foto's te zien heb je het detailen áárdig onder de knie!:)^
 
Welkom Mike,

Je Octavia staat er goed bij!! Mooie uitvoering ook zo in het zwart en deze velgen.

By the way, je Octavia heb je voor €690 ook al op een betrouwbare 245 pk en 350 nm hoor ;) Even naar JD Engineering en klaar. Maar om een potje echt lekker te sturen is een leuke roadster (Z3, Z4 etc.) ook wel aan te raden met naar voorkeur achterwielaandrijving :cool:
 
Silver_Ibiza zei:
Welkom Mike,

By the way, je Octavia heb je voor €690 ook al op een betrouwbare 245 pk en 350 nm hoor ;) Even naar JD Engineering en klaar.

Klopt helemaal Silver_Ibiza! Ik heb destijds voor de veilige (lees: dure) weg gekozen en tuning via PON (met garantie) genomen. ABT is de huistuner van het VAG-concern en je blijft gewoon 2 jaar volledige fabrieksgarantie houden. Geen spijt van overigens hoor. Auto rijdt echt heerlijk met dat ABT-chippie :-b