• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lappy stelt zich voor reloaded

Lappy

Detailing rookie
19 mei 2008
19
0
Speciaal voor de hergeborte van Lappy op het forum :party:
Misschien ook vanwege de nieuwe heilige koe.

zo stond ze bij de BMW dealer in Maastrich' te wachten om gekocht te worden.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

nog even een reisje naar Monaco voor de fotoboeken.
Via de touristen route (BMW/Navteq, waarvoor dank) door Switzerland en Italie naar Monaco
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Nacht
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Dag
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Gevulde SL
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En nog even Mika Hakkinnen tegen het lijf lopen. Lappy staat rechts op de foto ;)
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

de bekende hairpin in het Monaco F1 circuit
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En daar is dan uiteindelijk het emotionele moment van het verlies van de oude liefde :(
Maarja, dan maar een nieuwe gefacelifte liefde.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Lappy's nieuwe chill-spot voor als de BOB rijdt. De comfy verstelbare achterbank
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Alcantara dakbekleding die ik niet ga behandelen met Sonax Alcantara reinigende-verwoester.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Goed te zien op deze foto, de lelijke glazen van de koplamp. a.s. maandag worden er nieuwe in gezet en worden er nog wat andere dingen gedaan aan de auto die 'waren vergeten' bij de aflevering.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ze is wel mooi!
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Toch liever een BMW
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Mooie 20" velgen, maar lastig met schoonmaken.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Hey Lappy, welkom op het forum!! Mooie auto en foto's zeg! Heb laatst een rondje in 'n vrij nieuwe BMW mogen maken, wat rijd dat lekker zeg! :party:
 
Geweldig mooie auto, en de foto's zijn ook scherp! ,^^

Voor de velgen kan ik de EZ detail brush aanraden, dan is het klusje zo klaar :)^
 
De brush staat nog op mijn (lange) to-buy list.
Ik heb nu de meguairs ragger, maar dat ding is echt r*k.
Meestal gebruik ik gewoon een doekje en ik zorg ervoor dat ie goed gewaxt is, dat het vuil eraf loopt :)

ik heb de Swissvax Master Collection (vandaag binnengekregen :party: )
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Ik ben benieuwd of het nou echt veel beter is als alle andere prodcuten die ik al had in mn andere detailer bag
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Recent heb ik de Wolfgang Fuzion gekocht. Ik heb m nog niet toegepast, ik ben zeer benieuwd wat de resultaten ervan gaan worden!
 
Hai Lappy,
Welkom! Wat een heerlijke BMW zeg, en grappige teksten bij je foto's. Blijft gruwelijk mooi, creme leder in een zwarte auto!
Die EZ brush moet je beslist kopen, die is suuuuuuuuuperrrrr. Bespaar je gewoon erg veel tijd mee.

De nwe Swissvaxbag past wel mooier qua kleur bij je nieuwe bimmer, maar de Autogeek is ook een toppertje natuurlijk.
Veel hondsdolgelukkige km's in je auto, maar met een BMW lukt dat moeiteloos natuurlijk.
 
WTF! 8-()) Wat een geweldige foto's in Monaco...
Dat was even kwijlen op de vroege ochtend :)^

En uiteraard welkom! :cool:
 
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Lappy!

Wat een brute 7-serie. Die facelift is toch goed gedaan hè. Ben zo benieuwd hoe de nieuwe 7-serie eruit gaat zien. VOlgens mij wordt ie gruwelijk mooi..

Hey maarre: we hebben een uitvaller volgende week zondag op de BMW poets dag. Allemaal BMW-tjes. Dus kom jij ook ff de blits maken met je 7-serie?
 
Welkom ! :)^ Mooie foto's..

Vind je wagen geweldig :heart_eyes:
Ook aan poetsspullen ben je al aardig voorzien..
 
Mooie photoshoot Lappy! Heerlijk die dikke auto's...

Geweldig trouwens daar hè aan de Côte d'Azur, ben er met Ronin ook geweest op onze 'European Tour'. Als je de zee daar ziet weet je ook meteen waarom het zo heet...


Heel veel plezier met de neue, en hou je hemel mooi... ;)
 
Reinder zei:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Lappy!

Wat een brute 7-serie. Die facelift is toch goed gedaan hè. Ben zo benieuwd hoe de nieuwe 7-serie eruit gaat zien. VOlgens mij wordt ie gruwelijk mooi..

Hey maarre: we hebben een uitvaller volgende week zondag op de BMW poets dag. Allemaal BMW-tjes. Dus kom jij ook ff de blits maken met je 7-serie?
A.s. maandag gaat ie nog even terug naar de dealer dus. Ik weet niet of ze dat binnen een week voor elkaar krijgen.

Dus ik laat dan waarschijnlijk verstek gaan en kom wel zeker op de volgende meeting ;)
(Wel eerst even gaan experimenteren met poetsspullen erop :))

Thanks voor de foto complimenten ;)
Fotografie is ook wel een hobby van me.
Als er nog interesse is voor een paar andere Monaco foto's ff vragen, dan post ik er nog wel wat.

en @ ladybug, je kon me toch nog wel herinneren van de eerste dagen van het CC forum? ;)
 
Lappy zei:
en @ ladybug, je kon me toch nog wel herinneren van de eerste dagen van het CC forum? ;)
Jawel maar tis toch hernieuwde kennismaking hahaha, tijd niet gezien dus ik zei maar weer welkom ;)
Anders ga je toch ff kijken bij de detailingdag, tis vlakbij en allemaal BMW's. Wil je dat missen? Nee toch ;)
 
ladybug zei:
Jawel maar tis toch hernieuwde kennismaking hahaha, tijd niet gezien dus ik zei maar weer welkom ;)
Anders ga je toch ff kijken bij de detailingdag, tis vlakbij en allemaal BMW's. Wil je dat missen? Nee toch ;)
Waar is het eigenlijk?
 
ladybug zei:
Bergschehoek, tis bijna een thuiswedstrijd! En als je gaat, wil je mij dan ff oppikken? ;)
Want m'n vriend is er dan al, kunnen we gewoon met 1 auto terug.
ah, is het die meeting ;)

Zoals ik al zei, ik weet niet zeker of ik mn eigen auto dan heb. Dus ik laat verstek gaan maar ben er bij de volgende zeker bij :)
 
ohja, de Monaco fotos :)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]