• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Last Touch of Beadmaker

emilio

Detailing chief
27 jun 2009
245
85
Mijn good old Last touch is aan het opraken.
Ik gebruik dit altijd na een wasbeurt voor een mooie diepe glans. Vind vooral de verwerking heel handig en snel.
Nu zie ik veel positieve reviews over Beadmaker.
Echter lijkt me dit iets meer tijd kosten om te verwerken.
Ook moet het een aantal uren na verwerking droog blijven.

ik doe het niet voor de bescherming, wat Beadmaker wel als voordeel heeft.
Het gaat me vooral om de snelle verwerking en glans.
Ik neig naar Last Touch, Beadmaker wordt natuurlijk ook gehyped omdat het nieuw is.

Hoor graag jullie mening/ervaringen.
 
Ik zou ook zeker kenotek showroom shine niet vergeten. Die is erg makkelijk aan te brengen en geeft ook een behoorlijk goede glans.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Denk niet dat Beadmaker nu nog gehyped is, het is een mooi product dat zeker.

Maar eigenlijk geef jezelf al het antwoord; je gebruikt LT tot volle tevredenheid, de verwerking is makkelijk, de glans is goed en je verwacht geen bescherming, waarom zou je dan overwegen iets anders te kopen?

Oh ja, ik gebruik LT ook nog regelmatig ;)
 
  • Leuk
Reactions: emilio
Ik kan je meguiars x-press spray wax van harte aanbevelen. Subliem product. Kan zelfs in volle zon en op alle materialen. Geeft een wetlook en beschermt makkelijk één maand.

Als je geen beschermende eigenschap zoekt, dan mooi bij Last Touch blijven .
 
  • Leuk
Reactions: emilio en Jansen
Beadmaker ruikt erg lekker en voelt heel glad aan na gebruik, verder heb je het dan ook gehad.
Bescherming kan je het niet noemen, laat staan ''beads''. Er zijn tal van betere producten beschikbaar, mocht je toch dat beetje bescherming willen. Gyeon ceramic detailer is zeker een sterk alternatief en in mijn ogen de betere keuze op alle gebied.