• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Na quick wax en last touch 'zomaar' opnieuw waxen?

Aha, als ik dus af en toe na het wassen een laagje natty's aanbreng dan heb ik dus voldoende bescherming. Daarna Last touch of Spray & gloss en klaar?

In plaats van natty's bedoel je? Ik heb hier ook nog Quick wax liggen van Meg's, dat zou als alternatief ook kunnen?

Bij lange na niet vergelijkbaar... Reload is zo gebruiksvriendelijk, het is bijna een detailer maar dan met een serieuze standtijd.

Uhm, de wagen is dan wel heel smerig hoor, als je hem een half jaar niet wast.

Wat ik bedoel is dat je om de 2 maanden na de wasbeurt de Reload even aanbrengt in plaats van de Spray & Gloss (klusje van nog geen 5 minuten..). Als je dat doet is je standtijd oneindig...:o)

Natuurlijk wel wassen, maar ik heb simpelweg geen tijd voor een complete detail. De bescherming is nu goed, net als de glans etc, en dat wil ik eigenlijk zou houden :)
Maar Spray & Gloss of Last Touch kan wel na de reload?