• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

lc pads

tamer

Detailing guru
4 jan 2009
3.372
193
43
Utrecht
hallo, ik weet niet of dit ergens staat maar ik vraag het even.

hoelang gaat een pad met cuttingfactor mee, kan je zien dat als je een paar auto s gedaan hebt dat de structuur afneemt en dat de pad glad wordt of zo.

hoe lang blijft het zijn werking houden. eigenlijk wil ik weten hoe je dit kan zien dat de pad op is.

dank u
 
Meestal worden de randen wat frommelig en zie je scheurtjes in je pad, alhoewel de pad dan nog lang niet 'op' hoeft te zijn. Ik heb een enkele pad die wat scheurtjes heeft, agv het niet afplakken (vergeten, stom) van typeaanduidingen. Maar de pad werkt nog uitstekend.
 
+1
Maar een pad met een hoge cuttingfactor kan wel tegen een "stootje", het is vooral mijn witte LC die het meest gehavend is. 2 scheurtjes in de rand en een klein stukje verloren ergens in het midden. Oorzaak zijn ook emblemen geweest (een Opel-logo)