• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lekkende accu’s Flex polijstmachines?

Jansen

Detailing guru
Tester of Bling
13 apr 2015
4.466
193
Utrecht
Hi allen,

Ik wilde vandaag mijn Flex gebruiken, maar bij het openmaken van de kist leek het alsof de accu’s zijn gaan lekken.

Wat is dit, kan het kwaad en hoe los ik het op?

Groet,
Jan

Bijlagen

• image.webp
    image.webp
    85 KB · Weergaven: 61
Ik zie nu dat het een voorkomend probleem is bij de vroegere generaties van Flex. Ik zal contact opnemen met Carclean en Flex om te kijken of ze het op kunnen lossen.

Bij garantie, zeker weten claimen. Lekkende Li-ion accu´s zijn niet goed en een potentieel gevaar.
Indien geen garantie meer.. schoonmaken, gebruiken en controleerbaar in het zicht opladen voor de veiligheid.

Lekt er vocht/olie uit je machine na lang stil liggen : dat is niet erg, voor de zekerheid kan je het tandwielbak vet (laten) vervangen.

• Leuk
Reacties: RedCat
Dank @RedCat! Had die ook al gevonden inderdaad. Even kijken of ik dat voor elkaar krijg met mijn twee linker handen ;)

@GeBas Het is niet echt iets dat uit de accu komt, maar uit een soort koelpack dat om de cellen zit.

• Leuk
Reacties: Jahe