Het is al een tijdje geleden dat ik een "show off" heb geplaatst op het forum. Aangezien ik nu in een week 2 auto's heb gepoetst, leek het mij wel weer eens aardig wat van mij te laten horen.
Het is bij beide auto's gebleven bij uitvoerig wassen en poetsen. De Polo is nog geen jaar oud. De eigenaar ervan heeft de auto vlak na aflevering door de dealer door mij laten poetsen omdat hij bijzonder ontevreden was over de aflevering door de dealer. Daar was ook alle reden voor. Op diverse plekken zat nog wit folie dat de auto tijdens transport moest beschermen. De lak was ruw en alles behalve goed schoon. Heb je bijna 700 euro afleveringskosten betaald! De 2008 is mijn eigen auto. Spreekt voor zich dat ik hem vertroetel. De auto heeft nagenoeg geen waskrasjes dus polijsten vond ik zonde van de tijd.
Voor beide auto's is hetzelfde behandelplan gevolgd. Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik ben begonnen met de foam lans etc etc. Daarom alleen een opsomming van de gebruikte producten.
1. Valet Pro Advanced Neutral Snow Foan
2. Poorboys super slick and suds
3. Poorboys Spray and Wipe (voor het kleien)
3. Clay bar
4. Carpro Eraser
5. Poorboys white diamond
6. Poorboys exp pure sealant
7. Poorboys Professional polish
8. Poorboys natty's paste wax
9. Poorboys wheel sealant
10. C-Quartz dlux
11. Turtle Glass polish
12. Poorboys tyre dressing
13. Poorboys natural look dressing.
Het is bij beide auto's gebleven bij uitvoerig wassen en poetsen. De Polo is nog geen jaar oud. De eigenaar ervan heeft de auto vlak na aflevering door de dealer door mij laten poetsen omdat hij bijzonder ontevreden was over de aflevering door de dealer. Daar was ook alle reden voor. Op diverse plekken zat nog wit folie dat de auto tijdens transport moest beschermen. De lak was ruw en alles behalve goed schoon. Heb je bijna 700 euro afleveringskosten betaald! De 2008 is mijn eigen auto. Spreekt voor zich dat ik hem vertroetel. De auto heeft nagenoeg geen waskrasjes dus polijsten vond ik zonde van de tijd.
Voor beide auto's is hetzelfde behandelplan gevolgd. Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik ben begonnen met de foam lans etc etc. Daarom alleen een opsomming van de gebruikte producten.
1. Valet Pro Advanced Neutral Snow Foan
2. Poorboys super slick and suds
3. Poorboys Spray and Wipe (voor het kleien)
3. Clay bar
4. Carpro Eraser
5. Poorboys white diamond
6. Poorboys exp pure sealant
7. Poorboys Professional polish
8. Poorboys natty's paste wax
9. Poorboys wheel sealant
10. C-Quartz dlux
11. Turtle Glass polish
12. Poorboys tyre dressing
13. Poorboys natural look dressing.